تداوم موضع گیری خصمانه ریاض علیه تهران - خبرگزاری تابناک

خبرگزاری تابناک ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۵۷

تداوم موضع گیری خصمانه ریاض علیه تهران

وزیر خارجه عربستان سعودی پس از دیدار با همتای آمریکایی اش مواضع خصمانه اش علیه جمهوری اسلامی را تکرار کرد. خبرگزاری فارس: عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی شنبه شب در ادامه موضع گیری های خصمانه اش علیه تهران، بار دیگر ایران را اشغالگر خواند. وی که در ریاض و پس از دیدار با جان کری وزیر خارجه آمریکا صحبت می کرد، در مورد محتوای مذاکراتش با کری گفت: مذاکراتمان حول شکل گیری یک دولت انتقالی و پیاده کردن مبانی بیانیه ژنو 1 بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)