ضرر بورس در دولت یازدهم چقدر بود؟ - افکار نیوز

افکار نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۱۲

ضرر بورس در دولت یازدهم چقدر بود؟

رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران گفت: از دی سال 92 به بعد روند نزولی در بازار سرمایه ایران شکل گرفت و ارزش این بازار به اندازه 38 درصد کوچک شده و 202 هزار میلیارد تومان معادل حدود 60 میلیارد دلار ، ارزش بورس از بین رفته است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)