شیرین ترین دعوت را از هواداران داشتیم/ دربی یک نمایش بزرگ است - خبرگزاری مهر

خبرگزاری مهر ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۹:۵۴

شیرین ترین دعوت را از هواداران داشتیم/ دربی یک نمایش بزرگ است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به پیروزی تیمش بر ملوان قبل از دیدار حساس با استقلال گفت: این پیروزی شیرین ترین دعوت ما از هواداران پرسپولیس بود که برای دربی به ورزشگاه بیایند و ما را تشویق کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)