با دعوت نشدن به تیم ملی کنار نیامدم اما حرفی نزدم نوید استادرحیمی - ایرنا
با دعوت نشدن به تیم ملی کنار نیامدم اما حرفی نزدم نوید استادرحیمی
سایر منابع:
سایر خبرها
بیرون ماندن از نوستالژی این جادوگر لعنتی، هری پاتر، مرا به کشتن خواهد داد
وقتی امروز یک پدیدۀ فرهنگی را نادیده می گیرید، ممکن است در سال های آینده کاملاً پرت به نظر بیایید وقتی نوجوانید، به نظرتان چیزهای جذابی وجود دارد که بزرگترهای بی ذوق چیزی از آن نمی فهمند. رمان ها، فیلم ها و موسیقی هایی می شنوید که مخصوص خودتان است. اما وقتی از نگاه بزرگسالی جاافتاده نگاه می کنید، می بینید نوجوان ها به چیزهایی بیخود و مسخره دل باخته اند که هر کاری می کنید نمی توانید با
جهانبخش: با تهمت زدن به فوتبالیست ها می خواهند فالوور جمع کنند
خبرورزشی / سعید اکبری؛ فوتبال تعطیل است. همه دل شان گرفته. خوره های فوتبال یک جای زندگی شان می لنگد. دوست دارند بازی ها دوباره برگزار شود. مخصوصاً لیگ برتر انگلیس. جهانبخش هم یک خبر خوب به این خوره ها می دهد: لیگ برتر برگزار خواهد شد. او در گفت وگو با خبرورزشی این خبر را اعلام کرد. از ایمیل باشگاه گفت و اینکه از 12 می (9 روز دیگر) تمرینات شان را در گروه های کوچک آغاز خواهند کرد. علیر
کفاشیان: ساختمان PEC را من ساختم/ مهم نیست نامی از من ببرند یا نه!
روش گرفته است. در جریان این مسائل نیستم. من تا وقتی که در فوتبال بودم، تلاش خودم را کردم. البته وظیفه مان را انجام دادیم. وقتی کمپ را تحویل گرفتم فقط دو زمین چمن داشت که در ادامه من دو هتل، یک سالن فوتسال، ایفمارک و ساختمان PEC را ساختم. *پس چرا با وجود ساخت و ساز این ساختمان، نامی از شما برده نشده؟ اصلا ساختمان PEC در دوران ریاست من و با حضور گودرزی، وزیر وقت ورزش و جوانان افتتاح شد. این کارها برای فوتبال انجام شد و حالا می توانند نامی از من نبرند. احداث این ساختمان را جزو افتخارات خودم می دانم. حالا که ساختیم، چه تاجی به سرمان زدند؟ ...
مدافع سپاهان: 20 جام هم ارزش از دست رفتن بازیکنی را ندارد
موضوع را در نظر بگیرید که ما (سپاهان) در جام حذفی هم قطعا شانس زیادی برای قهرمانی داریم. همه دوست دارند در آسیا هم بدرخشند و شانس لژیونر شدن مسائل دیگر را برای خود افزایش دهند، اما واقعا دوست داریم سلامت خودمان در اولویت باشد. بازیکنان پرسپولیس که می گویند ادامه داشته باشد، نمی گویم خدای ناکرده کرونا بگیرند، اما به خاطر بدنسازی نامناسب دچار مصدومیتی شود که فوتبال شان را با مشکل مواجه کند آیا ارزش
طباطبایی: پیامکی گفتند کانون قرار است بیانیه بدهد/ بازی ها تعطیل شود یا عقب بیفتد
بیفتند. ما فقط در همین حد نظر دادیم. طباطبایی در پاسخ به این پرسش که آیا همه اعضای کانون در جریان انتشار این بیانیه بودند یا خیر؟ گفت: نمی دانم که بعضی ها در جریان بودند یا نبودند. چند ساعت قبل از انتشار به صورت پیامکی به ما گفتند کانون قرار است بیانیه بدهد. نمی دانم همه در جریان این موضوع بودند یا نه و باید در جلسه ای درباره آن صحبت کنیم. کار منطقی این بود که جلسه ای برگزار می شد که
هافبک تراکتور: جان بازیکنان مهمتر از فوتبال است
زحمت می کشد و تلاش می کند برای من کافی است. من هنوز خوب و آن چیزی که در نظرم است بازی نکردم و امیدوارم بتوانم خیلی بهتر از این بازی کنم و در کنار هم روزهای خوبی را رقم بزنیم. اکبر ایمانی در پایان نیز گفت: باز هم باید بگویم همه الان نگران هستند و خیلی از باشگاه ها نامه زدند که لیگ تعطیل شود. اگر اتفاقی بیفتد چه جوابی برای خانواده ها خواهند داشت. بابا به خدا قسم در این شرایط نمی شود. ما هم دوست داریم فوتبال انجام شود و زندگی ما فوتبال است اما امیدوارم در شرایط مناسبی این بازی ها انجام شود. منبع خبر : پارس فوتبال ...
در دورهمی هم فاصله رعایت نمی شود!
: من مطئنم بعد از ماه رمضان و بعد از عید فطر بازی ها برگزار خواهد شد و تیم ها باید فشرده بازی ها را انجام دهند و تمام کنند. برگزاری فوتبال خطرناک تر از برنامه دورهمی نیست عقیلی در این زمینه با اشاره به تناقض هایی که در سطح کشور میان گفته های مسئولان و برنامه های تلویزیونی وجود دارد، اینطور توضیح داد: در این مورد می خواهم برای شما مثالی بزنم. شما تناقضی را در گفته های مسئولان و
علیرضا جهانبخش از مارک ویلموتس می گوید: او هرگز نتوانست!
بود.متاسفانه خبری که منتشر شد و جوی که به وجود آمد جوانمردانه نبود. ما چندین سال با کی روش و دستیارانش کار کرده بودیم و وقتی این هجمه درست شد ایشان و دستیارانش حضور نداشتند تا از خودشان دفاع کنند. من حس کردم که دینی به گردن من است تا از کی روش و همکارانش در حد خودم دفاع کنم. کی روش همیشه از بازیکتانش به صورت تمام قد دفاع می کرد و بازیکنانش برای او در اولویت قرار داشتند. دلیل اصلی رابطه خوب ما با او هم همین مساله بود.
اقدام ارزشمند 5 لژیونر فوتبال در روزهای کرونایی
بازیکنان نیز شاید دوست نداشته باشند به آن پرداخته شود. من خودم شخصا از چند بازیکن تیم ملی خواستم تا کمک کنند و آنها فورا قبول کردند. بگذارید از سعید عزت اللهی، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی طارمی و کریم انصاری فرد نام ببرم که به غیر از کمک هایی که خودشان به شهرهایشان کردند در پاسخ به درخواست من نیز بدون فوت وقت شرکت و کمک کردند. پس عادلانه نیست وقتی از چیزی اطلاع نداریم بخواهیم قضاوت کنیم. به نظرم بعضی اوقات نیاز است تا بعضی مسائل گفته شود تا روشنگری شود.
آذری: سپاهان را دوست دارم اما تمام انرژی خود را روی فولاد گذاشته ام/ یک عده در اصفهان دوست ندارند من کار ...
کسی با من صحبتی در این مورد نداشته است. البته اینکه یک عده در اصفهان دوست ندارند، من هم باشم و کار کنم، بر هیچ کسی پوشیده نیست. این افراد می دانند که من روش خاص خودم را دارم و زیر بار حرف زور نمیروم؛ به همین دلیل از من خوش شان نمی آید. بیشتر بخوانید: آذری: اساسنامه فدراسیون فوتبال نیازی به تصویب هیئت دولت ندارد انتهای پیام/
از میان شاگردانم دایی و کریمی را زیاد دوست دارم
در کل کشور 17هزار مدرسه فوتبال رسمی داریم و اگر در هر کدام 100 بچه باشند 2 میلیون نفر در کل کشور دارند آموزش فوتبال می بینند. اما در کل فوتبال کشور یک نظام هماهنگ آموزش نداریم. تیتروار گفته اند اما وارد جزئیات نشدند. اینجا همه چیز سلیقه ای است و به همین خاطر چرخه تولید معیوب می شود. از بین 2 میلیون نفر خروجی درستی وجود ندارد. کشور هلند 17 میلیون جمعیت دارد و امروز هر تیم بزرگی را می
عباسیان: فکر می کردم بدن ورزشکاران مقاوم تر است اما کرونا با کسی شوخی ندارد
. تمام تلاش ما باید این باشد که یک نفر هم به این بیماری مبتلا نشود چون جان آدم ها برای خودم خیلی ارزشمند است. به نظرت لیگ باید ادامه داشته باشد یا نه؟ این مساله واقعا دست ما نیست و مسولان ستاد مبارزه با کرونا باید شرایط را بررسی کنند و تصمیم بگیرند. مهم ترین مساله سلامتی همه افراد جامعه است و مسولان ستاد مبارزه با کرونا بررسی کنند و اگر شرایط مساعد هست بازیها را برگزار کنند
شیری: دوست دارم بازیکن نساجی بمانم
.... در نهایت اگر لیگ در شرایط خوب برگزار شود، بهتر است. بازیکن تیم فوتبال نساجی در خصوص اینکه آیا حاضر است در صورت لغو ادامه لیگ دستمزد چند بازی لغو شده را نگیرد، تاکید کرد: این مساله ای است که باید به صورت دوطرفه بین بازیکن و باشگاه حل شود. درست نیست که باشگاهی بخواهد به طور یک طرفه چنین تصمیمی بگیرد. بعد هم هیچ کس برای کاری که انجام نمی دهد، دستمزد نمی گیرد. می شود این مساله را مدیریت کرد. شیری در پایان در خصوص اینکه آیا برای فصل آینده پیشنهادی دارد یا خیر گفت: در حال حاضر که چیزی معلوم نیست اما من بازیکن نساجی هستم و دوست دارم در این تیم بمانم. ...
خداداد: دیگر تیم بدبخت قبول نمی کنم
خدای ناکرده ناقل نباشم. با این شرایط تکلیف فوتبال چیست؟ مسلماً خیلی دوست داریم فوتبال باشد و تماشا کنیم، اما با این وضعیتی که فعلاً وجود دارد امکان شروع تمرینات تیمی سخت است مگر اینکه ویروس فروکش کند. اگر هم برگزاری مسابقات میسر نباشد، چون مسابقات در همه سطوح نیمه تمام می ماند فدراسیون می تواند برای فصل جدید همه لیگ ها را با همین تیم هایی که در لیگ برتر، دسته اول و دوم حضور دارند از
میمبلا: با تراکتور تمدید نمی کنم/به دنبال ادامه دادن فوتبالم در اروپا یا آسیا هستم
به پرو بگردم چون در اینجا( ایران) خبری از فوتبال نیست. هافبک تراکتور افزود: اصلا به فکر بازگشت به پرو نیستم. می خواهم در اروپا یا آسیا فوتبالم را ادامه دهم. اگر فرصتی برای من در اروپا و آسیا نباشد به ناچار به کشورم برمی گردم. فوتبال در ایران قبل شیوع گسترده کرونا به حالت تعلیق درآمد. اکنون بعد از گذشت یک و نیم ماه همه چیز به حالت عادی برگشته و ما می توانیم به سالن های ورزشی برویم و در خیابان ها رفت و آمد کنیم. انتهای پیام/ا
مومنی: مخالف ادامه لیگ نوزدهم هستم
نداشت بلکه از همه خواسته شده تا نظرشان را در اختیار کانون قرار بدهند. مومنی ادامه داد: نمی خواهم نگاه رنگی داشته باشم و دوست دارم واقعیت را بگویم. اگر مطلبی عنوان می شود باید به نفع فوتبال ما باشد. مهم نیست چه تیمی قهرمان می شود موضوع حرف من این نیست. باید ببینیم ادامه لیگ می تواند ما را به جایگاهی برساند؟ آیا کسی را از ما نمی گیرد؟ حدود 50 روز است لیگ تعطیل شده و برای اقدام به شروع مجدد
قلعه نویی: چون به سپاهان تعهد داشتم به تیم ملی نرفتم/ عظیمیان با رفتنم مخالفت کرد
ها باید حقیقت را بگویند. حالا که اسکوچیچ انتخاب شده است باید به او زمان بدهیم. انتخاب هم از جنس فوتبال است و باید به او کمک کنیم. من خودم کاندیدای اصلی تیم ملی بودم و به خاطر تعهدی که داشتم مخالفت کردم. الان هم می گویم از اسکوچیچ به خاطر ایران حمایت کنیم. من یک روز گفتم باید به خاطر ایران کی روش را دوست داشته باشیم. منچستریونایتد بعد از فرگوسن هنوز شرایط مناسبی پیدا نکرده است. بازیکنان خوب و بزرگی
طباطبایی: پیامکی گفتند کانون قرار است بیانیه بدهد/ بازی ها تعطیل شود یا عقب بیفتد
در جریان بودند یا نبودند. چند ساعت قبل از انتشار به صورت پیامکی به ما گفتند کانون قرار است بیانیه بدهد. نمی دانم همه در جریان این موضوع بودند یا نه و باید در جلسه ای درباره آن صحبت کنیم. کار منطقی این بود که جلسه ای برگزار می شد که شاید در این صورت خیلی اتفاقات دیگری رخ می داد. مثلا آقای نکیسا در این جلسه می توانست از نقطه نظرش دفاع کند و شاید خیلی ها موافق او بودند. این پیشکسوت فوتبال
الگوی من کریمی و نوید کیا هستند
دارم. *کمی هم از شروع فوتبال و سوابق خودت برای ما صحبت کن؟ راستش را بخواهید من فوتبالم را از رده های پایه و زیر 10 سال در باشگاه سپاهان آغاز کرده و زیر نظر مربیانی چون آقایان رحمتی، جهانگیری، اورنگی، توکلی و... کارکردم تا به رده ملی رسیدم. ابتدا به تیم ملی نونهالان دعوت شده و زیرنظر استاد خودم آقامصطفی قنبرپور کار کردم. به همراه ایشان به تیم ملی نوجوانان رفتم و درادامه توسط آقای
صحبت های مهدی مهدوی کیا در مورد آرات حسینی
الان کره و ژاپن جای ما را گرفته اند. در 20 سال گذشته ژاپن جایش با ما عوض شده این به خاطر این است که آنها روی فوتبال پایه سرمایه گذاری کردند. چطور است ما بر روی تیم های اصلی مان سرمایه گذاری می کنیم ولی بر روی پایه اصلاً سرمایه گذاری نمی کنیم. وی در خصوص شرایط مالی تیم های پایه عنوان کرد: زمانی که ما فوتبال بازی می کردیم همه مخالف فوتبال بودند. خیلی ها از این مسأله سوء استفاده می کنند
اسماعیل خلیل زاده : سعادتمند جمعه می دانست پولی واریز نشده است
اسماعیل خلیل زاده بعد از ماه ها دوری امروز در شرایطی بعد از جلسه هیئت مدیرعامل روبروی خبرنگاران قرار گرفت که خیلی ها دوست داشتند بدانند که موضع او در قبال پرداخت فیش واریزی جعلی به حساب میلیچ و دیاباته چیست. این موضوع از آن جهت پیچیده است که بعد از کنار رفتن امیر سلطانی از سمت معاون ورزشی باشگاه استقلال اینطور عنوان شد او به احمد سعادتمند اعلام کرده است که این اسناد واقعی است هرچند این
پیشنهاد گیتی پسند باعث بازارگرمی بازیکنان فوتسال می شود
به گزارش آمد خبر (amadkhabar.ir) : مدیرعامل باشگاه مس سونگون با بیان اینکه پیشنهاد تیم گیتی پسند در نحوه برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال باعث بازارگرمی بازیکنان می شود، دلیل رد شکایت حسین طیبی از مس را اعلام کرد. حامد نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره نامشخص بودن زمان برگزاری فینال لیگ فصل گذشته فوتسال گفت: تا زمانی که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان برگزاری جام جهانی و
صلاح حسن: دوست دارم به دوران حضور در پرسپولیس برگردم/ بشار هنوز تصمیم به جدایی نگرفته است
. زمانی که خودم در پرسپولیس بازی می کردم مدیریت از نظر مالی و امکانات قوی نبود. الان هم فکر می کنم مشکلات مالی در فوتبال ایران و پرسپولیس وجود دارد ولی به نظرم از نظر امکانات و شرایط بهتر شده اند. همچنین خبر دارم که وضعیت پرسپولیس به لحاظ بازیکن در سال های اخیر خیلی خوب شده است. به همین دلیل با هدایت بی نظیر برانکو این تیم توانست این همه قهرمانی و رکورد را به دست بیاورد. من فکر می کنم مهمترین عامل
نکونام: یک مربی راه درست را به من یاد داد
/> هرنسل امکانات بیشتر و فن بیشتری بوده است اما یکسری چیزها تجویز و تشخیص و تجربه است. یکسری چیزها مربیان قدیمی دارند که ما هنوز به دست نیاورده ایم که من خودم سعی کردم با مربیان با تجربه صحبت کنم و خیلی از مسایل را بفهمم. هرچه می گذرد علمی تر می شود و دانش علمی ما بیشتر می شود اما نکات فنی قدیم بهتر از الان بود. این نظر شخصی من است. در فوتبال ایران می گویند 50 درصد نظم و انضباط است و این به خاطر شرایط
سامان قدوس: بعد از سقوط آمیان به لیگ 2 احتمال دارد از این تیم جدا شوم
همه چیز مثبت نگاه می کنم. قدوس همچنین درباره ارزیابی اش از این فصل به صورت خلاصه تاکید کرد: جمعبندی آن دشوار است. فراز و نشیب هایی وجود داشت. من فوتبالیست و فرد بهتری شدم و چیزهای خیلی زیادی یاد گرفتم. از نظر فوتبالی به خاطر محرومیت 4 و مصدومیت 2 ماهه نتوانستم خودم را اثبات کنم. امسال فصل خاصی بود.
نکونام: یک مربی راه درست را به من یاد داد
مربیگری چقدر به بیرحمی احتیاج دارد؟ این موضوع هست. وقتی 20-30 بازیکن دارید چنین اتفاقاتی می افتد،بازی نمی دهید ناراحت می شوند ،یا بد بازی می کنند یا مشکلات اخلاقی دارند و باید با آن ها برخورد کنید. من خودم بازیکنی بودم که همیشه نظم و انضباط را رعایت می کردم. بهترین تمرین را انجام می دادم و سعی می کردم با تمام وجودم بازی کنم. خودم وقتی چنین خصیصه ای داشتم بازیکن هم حتما باید داشته باشد. نظم
لژیونر ایرانی از روزهای سختش گفت/فقط می خواهم این فصل تمام شود!
می کنم در نتایج تیم آمیان اشتباهات فردی و بدشانسی خیلی تاثیر داشتند. مثل کل این فصل که یک فصل عجیب بود. ما می توانستیم مارسی را 3 بر صفر ببریم. حالا که آمیان به دسته پایین سقوط کرده ایا در لیگ2 بازی می کنید؟ مساله آینده است و باید ببینیم شرایط چگونه است. من واقعا از بودن در آمیان لذت می برم. و شهر و باشگاه را دوست دارم و دوستان خوبی دارم. اما جاه طلبی من در فوتبال بازی در
مربی فوتسالی که روزگاری تکواندوکار بود
احسنت انجام دهی و هر صحبت و انتقادی که شود برای پیشرفت بازیکن است. 15 سال سرمربی تکواندو بودی اما به سمت فوتسال رفتید؟ در همان باشگاهی که تکواندو کار می کردم کلاس آموزشی فوتسال برگزار می شد و شرکت کردم. قرار بود فوتسال زنان در اصفهان تعطیل شود. ما گفتیم که این رشته را دوست داریم و به من گفتند اگر قبول کنم می توانم در این رشته مربیگری کنم. هم در فوتبال و فوتسال کارت مربیگری گرفتم