آلودگی کارخانه قیر گریبانگیر مردم طبس/ لزوم خروج کارخانه به خارج از شهر - بسیج

بسیج ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۲:۱۹

آلودگی کارخانه قیر گریبانگیر مردم طبس/ لزوم خروج کارخانه به خارج از شهر

علی رغم اینکه سال گذشته خبر پلمپ کارخانه آسفالت شهرداری طبس اعلام شده بود اما این کارخانه همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و بخارات سمی آن سلامت ساکنان بخش قابل توجهی از شهر طبس را به خطر انداخته است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)