نشست وزیر ورزش و سرپرست باشگاه پرسپولیس برگزار شد - بی باک نیوز

بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۵:۲۸

نشست وزیر ورزش و سرپرست باشگاه پرسپولیس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، نشست علی اکبر طاهری با محمود گودرزی در حالی امروز شنبه برگزار شد که وزیر ورزش پیش از این، ضمن تماشای بازی پرسپولیس با ذوب آهن در جریان اشتباهات داوری علیه پرسپولیس قرار گرفته و نسبت به وجود این شرایط ابراز ناراحتی کرده بود. در این جلسه سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین از تاثیر این مسائل بر فضای فوتبال صحبت کرد و درباره اطلاعات و سوابقی که درباره مشکلات داوری و تغییر نتایج مسابقات جمع آوری شده، مطالب گوناگونی رد و بدل شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)