فناوری های آزمایشگاهی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد - شبکه اینترنتی آفتاب

شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۶:۳۷

فناوری های آزمایشگاهی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد: باید بتوانیم جایگاه مناسبی برای فناوری در حوزه سلامت داشته باشیم. به گزارش خبرنگار علمی ایسنا منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر علی جعفریان در اولین همایش نمایشگاه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به حجم زیاد مراجعه کنندگان به آزمایشگاه های پزشکی گفت: باید به فناوری های آزمایشگاهی نیز توجه ویژه کنیم ؛ متاسفانه در این زمینه اقدام جدی در کشور انجام نشده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)