زنگ خطر! - خبر شمال

خبر شمال ۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۳

زنگ خطر!

مهدی غلامی / پیک دوم کرونا که در شهرستان آمل شروع و پس از آن در دیگر مناطق کشور اوج گیری شده بود، حالا بعد از گذشت چند ماه، زنگ خطر این میهمان ناخوانده دوباره در این شهر توسط ستاد مقابله با کرونای این شهرستان به صدا درآمد. پیک دوم بیماری کرونا در شهرستان آمل رییس و پرستار بیمارستان امام خمینی (ره) را ناباورانه به جمع شهدای مدافعان سلامت استان کشاند و دهها شهروند دیگر این شهرستان را به علت سهل انگاری وعادی انگاری در رعایت شیوه نامه های بهداشتی به لیست متوفیان شهرستان اضافه کرده بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)