اختلاف و تنش میان اردن و اسرائیل بر سر نصب دوربین های نظارتی در مسجدالاقصی - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۱:۳۷

اختلاف و تنش میان اردن و اسرائیل بر سر نصب دوربین های نظارتی در مسجدالاقصی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، بعد از آنکه ملک عبدالله دوم پادشاه اردن اعلام کرد، صرفا این کشور می تواند به فیلم دوربین های نصب شده در مسجدالاقصی دسترسی داشته باشد، یوری آریل وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو خواست این طرح را لغو کند. به گزارش پایگاه خبری عاروتص شوع ، نتانیاهو در تلاش برای کاهش تنش در مسجدالاقصی، موافقت کرد سازمان اوقاف اردن که مسئولیت کنترل این مکان مقدس را برعهده دارد، برای کنترل اوضاع دوربین هایی را در آن نصب کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)