چمنیان: باید حداقل 5 گل به صنعت نفت می زدیم/ امیدوارم بازی مدنظر هواداران را ارائه بدهیم - خبرگزاری اقتصادی ایران
سایر منابع:
سایر خبرها
اهل شاخه: اگر حمایت شویم می توانیم به قهرمانی یا کسب سهمیه هم فکر کنیم
. امیدوارم حداقل در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم. مدافع صنعت نفت با بیان اینکه آنها همیشه به حمایت هواداران چشم دارند، خاطرنشان کرد: سال گذشته که در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفتیم، هواداران به خوبی از تیم حمایت کردند و آن نتایج را مدیون هواداران هستیم. اگر آنها امسال به ورزشگاه می آمدند بیشتر انگیزه می گرفتیم ولی آنها همین الان هم در سطح شهر یا گاهی اوقات در تمرینات به ما انرژی و
اخباری: از هواداران ماشین سازی عذرخواهی می کنم
- اخبار ورزشی - به گزارش خبرگزاری تسنیم ، محمدسعید اخباری پس از شکست یک بر صفر ماشین سازی تبریز مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ابتدا از هواداران ماشین سازی بابت شکستی که کاملاً مقصرش من هستم، عذرخواهی می کنم. در روزی که حتی یک موقعیت به حریف ندادیم، روی یک غفلت و ضربه ایستگاهی گل خوردیم. موقعیت های خوبی ایجاد کردیم که متأسفانه با بی دقتی از دست دادیم. وی افزود: فکر می کنم
ازشجاعی خواهش می کنم سرمربی تراکتور بماند
کنم عملکرد خوبی داشتیم و خوب بازی کردیم ولی در نهایت به حق مان در زمین نرسیدیم. تراکتور استحقاق این را داشت که حداقل یک امتیاز از این بازی بگیرد ولی روی دو اتفاق دروازه مان باز شد و در سمت مقابل از فرصت های زیادی که داشتیم استفاده نکردیم. وی در مورد گل دوم صنعت نفت و اشتباه خودش و هادی محمدی روی آن توضیح داد: اشتباه خاصی رخ نداد. من در آن لحظه که خودم را به توپ رساندم نمی توانستم کاری انجام دهم و
اخباری: از هواداران ماشین سازی عذرخواهی می کنم/ فقط من و حسینی در درگیری ها شرکت نداشتیم
بیاید. اینکه بگویند چرا داور ترک زبان است مثل آن است که بگوییم وقتی در تهران هستیم چرا از قم داور را آوردند. عمده درگیری ها به خاطر تصمیم داور بود. بیشتر بخوانید ذوب آهن - گل گهر سیرجان؛ جدال سر و ته جدول در نصف جهان/ صنعت نفت آبادان - تراکتور؛ شاگردان شجاعی به دنبال طلسم شکنی در آبادان انتهای پیام/
فخرالدینی: صنعت نفت خوش شانس بود و باید با اختلاف پیروز می شدیم/ بدشانسی ها اجازه دهد تراکتور را به ...
میلاد فخرالدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تقابل تراکتور با صنعت نفت اظهار داشت: بازی خیلی خوبی برای ما بود و فکر می کنم صنعت نفت خیلی خوش شانس بود که بازی را برد و واقعاً باخت حق ما در این بازی نبود و حداقل اگر نتیجه آخر را بخواهیم در نظر بگیریم باید بازی را 3-2 می بردیم ولی متاسفانه بدشانس بودیم و حریف از تک موقعیت ها استفاده کرد و بازی را باختیم. وی در مورد اینکه
زنگنه: برای نوسازی زیرساخت های صنعت نفت به 600 میلیون دلار سرمایه گذاری نیاز داریم
رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم ، در تشریح جلسه نوبت عصر امروز کمیسیون متبوعش، گفت: بیژن زنگنه وزیر نفت و عبدالناصرهمتی رئیس کل بانک مرکزی میهمانان جلسه نوبت عصر اعضای کمیسیون تلفیق بودجه بودند. جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید) جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و
انصاری: برخی اتفاقات چهره فوتبال ایران را خراب می کند/ برای دیدار مقابل استقلال انگیزه خاصی دارم
نتوانستیم بازی کنیم، ولی در ادامه که بازی کردم، شرایطم بهتر شد. تیم ما تازه به لیگ برتر صعود کرده است و طبیعتاً نیاز به زمان داریم تا همه بازیکنان بتوانند به شرایطی که مدنظر کادر فنی است، برسند. من هم امیدوارم بازی به بازی عملکرد بهتری داشته باشم و به تیمم کمک کنم. جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید) انتهای پیام/
نتوانستیم از فرصت های مان استفاده کنیم/ نگران من نباشید آرام هستم
به گزارش برنا؛ یحیی گل محمدی پس از اظهار داشت: نتوانستیم از فرصت های مان استفاده بازی کنیم و بازی مساوی شد.برای بردن بازی تلاش خوبی داشتیم و اندازه یک برد تلاش کردیم اما از فرصت های مان خوب استفاده نکردی. با توجه به شرایط جوی و ورزشگاه فکر می کنم تعداد موقعیت های ایجاد شده برای ما خوب بود و بچه ها خوب بازی کردند. در این وضعیت فقط می توان روی ضربات ایستگاهی و بازی مستقیم موقعیت به دست آورد که از
از هواداران تراکتور بابت این نتیجه عذرخواهی می کنم/ داور باید حساسیت بیشتری به خرج می داد
. مربی تیم تراکتور افزود: گلی که در ابتدای بازی دریافت کردیم بر اساس یک غافلگیری بود و اگر داور در محل وقوع خطا، حساسیت بیشتری به خرج می داد این اتفاق رخ نمی داد. ما باید حداقل پنج گل به تیم صنعت نفت می زدیم، اما متأسفانه بدشانسی آوردیم. وی در ادامه با اشاره به موقعیت های ایجاد شده و روند بازی توضیح داد: ما موقعیت های زیادی داشتیم و بازیکنان تیم حریف را کنترل کردیم اما گلی که
فیلم/ تراختور چرا باخت؟
مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: ما موقعیت های زیادی داشتیم و طبیعی بود که صنعت نفت برای استفاده از امتیاز میزبانی شرایط را در نیمه دوم تغییر بدهد. ما بازیکنان صنعت نفت را کنترل کردیم، اما گلی که خوردیم روی یک شرایط خاصی به ثمر رسید و فرصت جبران هم نداشتیم. امیدوارم در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم و بازی مدنظر هواداران را ارائه بدهیم.
روی یک غافلگیری گل اول را خوردیم/از هواداران تیم عذرخواهی می کنم
: صنعت نفت برای استفاده از امتیاز میزبانی در نیمه دوم تغییر شرایط داد و روی یک شرایط خاصی گل به ثمر رسید و فرصت جبران هم نداشتیم. مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز ادامه داد: از هواداران این تیم عذرخواهی می کنم و ما اگر در نیمه اول بیشتر قدر فرصت ها را می دانستیم، باید حداقل پنج گل به صنعت نفت آبادان می زدیم. چمنیان بیان کرد: امیدوارم در ادامه نتایج بهتری را کسب کنیم و بازی مدنظر هواداران را ارائه بدهیم. در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تیم تراکتور تبریز با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم صنعت نفت آبادان شد. انتهای پیام/ ...
مربی تراکتور: غافلگیر شدیم/ کاش داور بازی حساسیت بیشتری به خرج می داد
به گزارش ایسنا، عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور پس از شکست تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: به تیم صنعت نفت تبریک می گویم و از هواداران تراکتور به خاطر این شکست عذرخواهی می کنم. در مجموع بازی خوبی را شاهد بودیم. اگر در نیمه اول از فرصت های خود استفاده می کردیم، شاید نتیجه بازی تغییر می کرد. ما گل اول را روی یک غافلگیری دریافت کردیم و اگر داور روی محل رخ
پیروانی: اگر خوش شانس بودیم با نتیجه بهتری تراکتور را می بردیم
استفاده کرده است و هیچ تیمی در لیگ برتر بازی را با بازیکن 18 ساله شروع نمی کند. بازیکنان ما نیاز به تجربه دارند. طبیعی است که به خاطر فشردگی مسابقات قدرت تاکتیکی تیم ما کمتر است و امیدوارم که بازی ها در فرصت یک هفته ای برگزار شود. فشردگی مسابقات کار را سخت کرده است اما امیدوارم بتوانیم با تمرینات بهتر شرایط بهتری داشته باشیم و با تعداد گل های بیشتر بازی های مان ببریم. پیروانی در خصوص
فاضلی: در فوتبالی که قلعه نویی را می زنند، زدن من طبیعی است/کشتی نساجی به ساحل آرامش می رسد
روزنامه گل - وحید فاضلی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس اظهار داشت: تیم پرسپولیس نایب قهرمان است و نیازی به تعریف من ندارد. تیم نساجی آماده بازی است و طبق قولی که داده بودم تلاش می کنیم تیم سخت کوش زمین باشیم و این موضوع در کنار پیاده کردن تفکرات تاکتیکی و برنامه های مان خیلی اهمیت دارد. می خواهیم بازی آبرومند و در شأن تیم بزرگ نساجی انجام بدهیم. وی ادامه داد: در شش دیدار قبلی مان 12
گل محمدی: حمایت مسئولان باشگاه از جدایی بشار رسن جای تأسف و سؤال دارد/ نساجی هم از نیامدن به تهران ضرر ...
به گزارش خبرگزاری تسنیم ، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی اظهار داشت: ابتدا فوت هوادار پرسپولیس را تسلیت می گویم. این اتفاق همه ما را ناراحت کرد. برای همه هواداران آرزوی سلامتی و تندرستی دارم. لیگ قهرمانان در هر صورت به پایان رسید و نتوانستیم قهرمان شویم. هنوز حسرت آن بازی را می خورم و فراموش کردنش برای من سخت است. در هر صورت ما نتوانستیم قهرمان شویم و شرمنده هواداران
مربی نفت آبادان: مقابل تراکتور یکی از سخت ترین بازی ها را پشت سرگذاشتیم
آگاه هستند و وظایف خود را به خوبی انجام دادند. وی ادامه داد: سعی کردیم نقاط کناری که نقطه قوت آنها بود را ببندیم و سه امتیاز شیرین را کسب کنیم. این سه امتیاز خیلی به ما کمک خواهد کرد و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. باید این سه امتیاز را به عزیزانی هدیه کنیم که پشت درهای بسته هستند. از صمیم قلب دعا کنیم که این بیماری از بین برود و دوباره میزبان هواداران باشیم. مربی نفت
تیم ما برابر صنعت نفت آبادان بدشانس بود/ امیدوارم نتایج بهتری کسب کنیم
بازی به ثمر رسید، در شرایط خاصی زده شد و مهاجم این تیم آبادانی روی یک ارسال گل زد و فرصت جبران را برای تیم ما باقی نگذاشت. او در پایان گفت: امیدوارم در ادامه بازی ها بتوانیم با بهتر کردن شرایط، نتایج بهتری را کسب کنیم و انتظارات هواداران فوتبال را برآورده کرده و در بحث نتیجه گیری بهتر عمل کنیم. بیشتر بخوانید صنعت نفت آبادان 2 __ تراکتور یک/ برادران شجاعی دست خالی ماندند، پورموسوی به صدر رسید انتهای پیام/
نصرتی: کمیته داوران اعتمادبه نفس بیشتری به داوران جوان بدهد/ گل محمدی در لیگ از بازیکنان جوان پرسپولیس ...
باشگاه خوب و تقریباً معمولی بوده است و امیدوارم شرایط مان بهتر شود. جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید) نصرتی درباره شرایط تیم پرسپولیس در ادامه لیگ برتر و غیبت بشار رسن در جمع سرخپوشان تصریح کرد: پرسپولیس امسال می تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد. اگر در تفکراتی که گل محمدی و کادر فنی به تیم القا می کنند، دو یا سه بازیکن هم جا
تبریک به هواداران صنعت نفت و عذر خواهی از هواداران تراکتور سازی
به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، عباس چمنیان با حضور در نشست خبری پایانی دیدار تیمش با تیم صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: به تمام هوادارن صنعت نفت این پیروزی را تبریک می گویم و از هوادران تراکتور سازی بابت این باخت عذرخواهی می کنم. او گفت: در نیمه اول از فرصت هایمان به خوبی استفاده کرده بودیم، می توانستیم بهتر نتیجه بگیریم. در مورد گل اول صنعت نفت، اگر داور حساسیت بیشتری برای تشخیص مکان
لیگ برتر فوتبال| تساوی یک نیمه ای صنعت نفت و تراکتور
به گزارش خبرگزاری تسنیم ، دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و تراکتور تبریز در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر از ساعت 16:45 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت. رضا خالقی فر در دقیقه 5 زننده گل شاگردان پورموسوی بود و محمد عباس زاده در دقیقه 2+45 زننده گل تساوی تراکتوری ها بود. داوری این دیدار برعهده پیام حیدری است که در نیمه اول رضا خالقی فر، مهدی حنفی و طالب ریکانی از صنعت نفت را با کارت زرد جریمه کرد. جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید) انتهای پیام/ ...
داور بازی حساسیت کمی به خرج داد
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عباس چمنیان مربی فنی تیم تراکتور تبریز در نشست خبری پس از بازی با تیم صنعت نفت آبادان ضمن تبریک به تیم صنعت نفت و مردم آبادان گفت: از هواداران تراکتور به خاطر این شکست عذرخواهی می کنم بازی امروز خوب بود اگر ما در نیمه نخست بازی از موقعیت هایی که بدست آوردیم استفاده می کردیم و قدر فرصت ها را بیشتر می دانستیم شاید نتیجه بازی تغییر می
وعده بزرگ کریم باقری به هواداران پرسپولیس
پنالتی دریافت کردیم و فوتبال واقعاً روی بد خودش را به ما نشان داد. تیم ما هم در عین شایستگی نتیجه را واگذار کرد و باخت. پرسپولیس مستحق قهرمانی و کسب جام بود و بازیکنان مان هم همه تلاش شان را انجام دادند و تا ثانیه آخر جنگیدند اما متأسفانه گاهی در فوتبال هر چه تلاش می کنید به حقتان نمی رسید و متأسفانه این مهم این بار در فینال برای ما رقم خورد. اما هواداران پرسپولیس از شکست تیم محبوبشان
صنعت نفت 2 – تراکتور 1؛ چهارمین برد خانگی آبادان
فرو رفتند تا از گل زده محافظت کنند. قرمزپوشان تبریزی در دقیقه 12 با ضربه سر عباس زاده تیر افقی دروازه صنعت نفت را به لرزه در آوردند و در دقیقه 23 حامد فلاح زاده با دو واکنش عالی مانع از گلزنی یاران تراکتور شد. در ادامه نیمه نخست،اکبر ایمانی در دقیقه 30 توپ را از بالای دروازه نفت آبادان به بیرون زد و ضربه سر میثم تیموری در دقیقه 31 به شکل خطرناکی از کنار دروازه صنعت نفت به بیرون رفت. حسن
یزله آبادانی ها پس از شکست تیم تراکتورسازی
به گزارش ایرنا دیدار صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز عصر پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم نفت آبادان با نتیجه 2 بر یک برابر میهمان مدعی خود به برتری رسید تا با 14 امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به گل گهر سیرجان در رده دوم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار گیرد. مسعود شجاعی کاپیتان و مربی آبادانی تیم تراکتورسازی تبریز پیش از این دیدار و در مقابل ورزشگاه
مربی تراکتورسازی: برابر صنعت نفت غافلگیر شدیم
...: در دقایق پایانی بازی ، باز هم روی یک غافلگیری و جاگیری اشتباه بازیکنانمان گل دوم را دریافت کردیم تا سه امتیاز را به میزبان خود تقدیم کنیم. مربی تیم تراکتورسازی تبریز با تبریک به تیم صنعت نفت آبادان گفت: به طور حتم در بازی های بعدی همان تیمی خواهیم شد که هواداران انتظار دارند و از تمامی هواداران خونگرم تبریزی بابت این باخت عذرخواهی می کنیم. تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز عصر روز پنجشنبه از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر کشور با نتیجه 2 بر یک مغلوب میزبانش صنعت نفت آبادان شد. راهبردنامه ...
زارع: بازیکن باید در دقایق حساس عصای دست من باشد نه اهرم فشار
بازی های قبلی مان نداشتیم و در دقایق آخر گل دریافت می کردیم در بازی امروز موفق شدند با تمرکز بالا مثل بازی رایکا که در آن بازی نیز ده نفره شده بودیم ظاهر شوند و در نهایت سه امتیاز بازی را کسب کنند. زارع بیان داشت: پس از 5 بازی که برای میزبانی بازی های خانگی آواره بودیم امروز در شهر خودمان بازی کردیم دوست داشتم امروز هواداران مان در بازی حضور داشتند و با هم این پیروزی را جشن می گرفتیم متاسفانه
لیگ برتر فوتبال| پیروزی صنعت مقابل تراکتور در لحظات پایانی
تراکتور 14 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر به جایگاه دوم جدول صعود کرد و همچنان در آبادان بدون شکست باقی ماند. تراکتور هم به رتبه پنجم سقوط کرد. داوری این دیدار برعهده پیام حیدری بود که رضا خالقی فر، مهدی حنفی، طالب ریکانی، حامد فلاح زاده و کاظم فرهانی (مربی) از صنعت نفت و اشکان دژاگه، امین اسدی و اکبر ایمانی از تراکتور را با کارت زرد جریمه کرد. جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید) انتهای پیام/
فاضلی: در فوتبالی که قلعه نویی را می زنند، زدن من طبیعی است/کشتی نساجی به ساحل آرامش می رسد
: در شش دیدار قبلی مان 12 نیمه را پشت سر گذاشتیم اما فقط دو نیمه بد داشتیم. به بازیکنانم ایمان دارم و آنها نتایج را در ادامه رقم می زنند. از هواداران هم به دلیل حمایت شان تشکر کرده و امیدوارم بتوانیم جواب خوبی به این حمایت ها بدهیم. سرمربی تیم نساجی تصریح کرد: تنها نیمه اول دیدار با سپاهان و مس رفسنجان بد بودیم و این امر نشان می دهد فرآیند خوبی داشته ایم. در چهار هفته اول با همین
تیم نساجی آماده بازی است/ بازی در شأن نساجی بزرگ مقابل پرسپولیس انجام می دهیم
انجام بدهیم. وی ادامه داد: در 6 دیدار قبلی مان 12 نیمه را پشت سر گذاشتیم اما فقط دو نیمه بد داشتیم. به بازیکنانم ایمان دارم و آنها نتایج را در ادامه رقم می زنند. از هواداران هم به دلیل حمایت شان تشکر کرده و امیدوارم بتوانیم جواب خوبی به این حمایت ها بدهیم. سرمربی تیم نساجی تصریح کرد: تنها نیمه اول دیدار با سپاهان و مس رفسنجان بد بودیم و این امر نشان می دهد فرآیند خوبی داشته