قاسمی نژاد: پنالتی 100 درصد روی من را نگرفتند - مدال
قاسمی نژاد: پنالتی 100 درصد روی من را نگرفتند
سایر منابع:
سایر خبرها
نکونام: 3 هفته پیاپی است که از داوری متضرر می شویم
بازی می کند و با وینگرهایش توپ را جلو می برد. توانستیم در نیمه اول به گل برسیم، ولی در این نیمه با توجه به سبک بازی نساجی، بازی بیشتر روی هوا و با درگیری بود. در نیمه دوم دو بار توپ را به تیر زدیم. در شروع این نیمه خیلی باتمرکز کار کردیم و خیلی خوب ظاهر شدیم، ولی در ادامه دوباره مثل نیمه اول بازی روی هوا ادامه پیدا کرد. سرمربی تیم فوتبال فولاد تصریح کرد: در دقیقه 75 یک پنالتی صد درصد
نکونام: 3 هفته داوری به ضرر ما است
/> سرمربی فولاد درباره اشتباهات داوری علیه این تیم ادامه داد: سه هفته پیاپی است که اشتباهات داوری شامل حال تیم ما می شود. در بازی با سایپا و نفت مسجدسلیمان گل سالم ما مردود شد و امروز هم قطعاً یک پنالتی ما گرفته نشد. سه اشتباه سهوی از داوران متأسفانه در سه بازی شرایط ما را سخت کرد. یک سوت اشتباه به تیم ضربه می زند. متأسفانه سه هفته پیاپی از اشتباه های داوری ضربه خوردیم و امیدوارم روند خوب
نساجی با نشاط و جنگنده بازی کرد / حریف را کنترل کردیم
با اشاره به اینکه دو تیم بر سر توپ های هوایی درگیری داشتند، افزود: با اضافه کردن بازیکنان قد بلند به بازی مستقیم رو آوردند که ما تبحری در این نوع بازی نداشتیم و 16 دقیقه، 10 نفره بازی کردیم. سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه سه هفته پیاپی از اشتباهات داوری ضربه خوردیم، گفت: در بازی با سایپا و نفت مسجدسلیمان گل سالم ما مردود شد و امروز هم یک پنالتی ما گرفته نشد؛ سه اشتباه سهوی از داوران
نساجی با نشاط و جنگنده بازی کرد / حریف را کنترل کردیم
اشاره به اینکه دو تیم بر سر توپ های هوایی درگیری داشتند، افزود: با اضافه کردن بازیکنان قد بلند به بازی مستقیم رو آوردند که ما تبحری در این نوع بازی نداشتیم و 16 دقیقه، 10 نفره بازی کردیم. سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه سه هفته پیاپی از اشتباهات داوری ضربه خوردیم، گفت: در بازی با سایپا و نفت مسجدسلیمان گل سالم ما مردود شد و امروز هم یک پنالتی ما گرفته نشد؛ سه اشتباه سهوی از داوران در سه
پیروزی شاگردان جواد نکونام در فولاد خوزستان مقابل نساجی با تک گل پاتوسی
تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته نهم لیگ برتر بیستم میزبان نساجی مازندران بود و با تک گل زیبای آیاندا پاتوسی حریف را شکست داد تا پیشتازی شاگردان جواد نکونام در فوتبال ایران ادامه داشته باشد. نساجی مازندران تا پیش از این مسابقه 8 امتیاز از 7 دیدار خود در لیگ بیستم کسب کرده و فاضلی امیدوار بود در مقابل نساجی مازندران بر شمار امتیازات تیمش افزوده شود. در سوی دیگر جواد نکونام 10 امتیاز از
برتری فولاد در روز اخراج مربی/ کولی بالی در تعطیلات کریسمس
ورزشگاه نصب شد تا یاد و خاطره اولین سالگرد سردار دل ها گرامی داشته شود. مهدی هاشمی نسب، مربی فولاد خوزستان پس از گل تیمش به نساجی با جلیل شعرانی داور چهارم مسابقه درگیری لفظی پیدا کرد. در دقیقه 31 بعد از خطای خشن فرشاد احمدزاده روی بازیکن نساجی، بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند. حامد شیری کاپیتان و محمدمهدی نظری مهاجم نساجی مازندران به علت آسیب دیدگی این بازی
داوری به تیم فولاد خوزستان ضرر زده است/ اگر شانس همراهی می کرد، نساجی را با گل بیشتری می بردیم
عارف آقاسی مدافع تیم فولاد خوزستان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز ، درخصوص دیدار روز گذشته تیم شان مقابل نساجی مازندران گفت: بازی بسیار پر اهمیت و سختی داشتیم، کادرفنی آنالیز خوبی از تیم حریف را در اختیار ما قرار داده بود و طبق آن جلو رفتیم. با تمام احترامی که برای تیم نساجی قائل هستم، اما روز گذشته اگر کمی خوش شانس تر بودیم می توانستیم با گل های بیشتری پیروز شویم. به هر حال مهم سه امتیاز
پیروزی فولاد 10 نفره مقابل نساجی
به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، یک دیدار معوقه از هفته هشتم لیگ برتر از ساعت 16:45 در ورزشگاه شهدای فولاد از ساعت 16:45 بین دو تیم فولاد خوزستان و نساجی مازندران برگزار شد که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید. داور: محمد حسین زاهدی فر کمک داوران:آرمان اسعدی- یعقوب سخندان کارت زرد: فرشاد احمدزاده، محمد میری، مجتبی نجاریان، فروزان
صنایع و معادن لرستان وضعیتی نگران کننده دارد
و بازهم مثل همیشه مردم ما خصوصاً جوانان عزیز متضرر می شوند. محمودوند بیان داشت: صنایع ورشکسته و راکدی نظیر پارسیلون، صدر فولاد و... ظرفیت بالایی در حوزه اشتغال، تولید ملی و رونق اقتصادی دارند که متاسفانه تاکنون هیچ اقدام چشمگیری در جهت احیای این صنایع صورت نگرفته است. نماینده مردم خرم آباد و چگنی ادامه داد: تجارت الکترونیک که در این روزهای کرونایی بیش از گذشته موردتوجه قرار
چمن مصنوعی وطنی باعث آسیب دیدگی ام شد/ تیم ما از اشتباهات داوری ضرر کرده است
این تیم انگیزه زیادی دارند تا نتیجه هفته قبل را جبران کنند و همه تلاش خود را به کار می گیرند تا روز چهارشنبه برنده شوند. شیری درباره مصدومیتش در زمین ورزشگاه وطنی قائمشهر بیان کرد: متاسفانه در بازی با پرسپولیس از ناحیه زانو دچار مصدومیت جزئی شدم و کار های درمانی را انجام می دهم. به بازی با فولاد خوزستان نمی رسم. به هر حال اگر چمن ورزشگاه وطنی طبیعی بود، این اتفاق برای من رخ نمی داد و درصد
نکونام: 3 هفته پیاپی است که از داوری متضرر می شویم/ اخراج میری کارمان را سخت کرد اما جانانه دفاع کردیم
می کند و با وینگرهایش توپ را جلو می برد. توانستیم در نیمه اول به گل برسیم، ولی در این نیمه با توجه به سبک بازی نساجی، بازی بیشتر روی هوا و با درگیری بود. در نیمه دوم دو بار توپ را به تیر زدیم. در شروع این نیمه خیلی باتمرکز کار کردیم و خیلی خوب ظاهر شدیم، ولی در ادامه دوباره مثل نیمه اول بازی روی هوا ادامه پیدا کرد. سرمربی تیم فوتبال فولاد تصریح کرد: در دقیقه 75 یک پنالتی صد درصد برای
نکونام: با تیم سخت کوشی بازی کردیم/ داور پنالتی صد درصدی ما را نگرفت
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار کرد: ما می دانستیم با تیمی سخت کوش، پرتلاش و جنگنده ای بازی داریم و به آن ها به خاطر این روش بازی تبریک می گویم. او ادامه داد: با تیم هایی که بازی مستقیم انجام می دهند بازی کردن بسیار سخت است و باید مراقب باشیم. می دانستیم تیم نساجی این روش را انجام می دهد، اما خط دفاعی
خاطرات شمال ؛ چرا فولاد-نساجی اینقدر حساس است؟
قاسمی نژاد (بازیکن) در نساجی سابقه بازی داشته اند و قطعا انگیزه زیادی برای موفقیت برابر تیم سابق خود خواهند داشت، تیمی که خاطرات خوب از آن به یادگار دارند. سعید آذری مدیرعامل و امیرحسین قاضی نور معاون اجرایی باشگاه فولاد نیز سمت های این چنینی در باشگاه نساجی داشته اند. فولاد خوزستان در سیزده بازی قبل در ورزشگاه خانگی خود یازده برد و دو تساوی بده دست آورده، آن ها قطعا امیدوار هستند تا این روند امتیازگیری را همچنان ادامه دهند چرا که یکی از اصلی ترین عامل موفقیت شان خواهد بود. شاگردان نکونام پس از دیدار امروز باید روز دوشنبه هفته آتی به مصاف تیم مس رفسنجان بروند. ...
فولاد 1 – نساجی 0؛ برتری فولاد با سوپرگل پاتوسی
خوزستان اسپورت هفته هشتم لیگ برتر – استادیوم شهدای فولاد خوزستان چهارشنبه 10 دی ماه 99 – ساعت 16:45 فولاد خوزستان 1 – نساجی مازندران 0 گل: آیاندا پاتوسی (16) داور: محمدحسین زاهدی فر کمک داوران: آرمان اسعدی و یعقوب سخندان اخراج: محمد میری (83- فولاد) اخطار: فرشاد احمدزاده، مجتبی نجاریان، محسن فروزان (فولاد) – عبدالکریم اسلامی (نساجی) بدون
فولاد خوزستان یک - نساجی مازندران صفر / شاگردان نکونام 10 نفره پیروز شدند
بازیکن به تیرک افقی دروازه نساجی برخورد کرد. دقیقه 49: سانتر زیبای آیاندا پاتوسی با ضربه سر فرشاد احمد زاده همراه شد که این توپ نیز برای بار دوم در این دقایق به تیرک دروازه تیم نساجی مازندران برخورد کرد. دقیقه 56: شوت حسن جعفری با فاصله اندک از کنار دروازه فولاد خوزستان به بیرون رفت. دقیقه 65: 2 تعویض برای تیم فولاد خوزستان انجام شد و محمد عباسی و محمد قاسمی نژاد به
لیگ برتر فوتبال| سومین پیروزی فصل فولاد مقابل نساجی رقم خورد
رساند. محمد حسین زاهدی فرد قضاوت دیدار فولاد - نساجی را بر عهده داشت که این داور محمد میری از فولاد را با کارت زرد دوم در دقیقه 84 از زمین اخراج کرد. همچنین به مجتبی نجاریان و محسن فروزان از فولاد کارت زرد نشان داد. کریم اسلامی از نساجی نیز از داور کارت زرد گرفت. گل گهر یک - 2 استقلال/ صدرنشینی حقیقی استقلال در جدال با قلعه نویی/ ادامه جشنواره پنالتی ها جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید) انتهای پیام/
حاشیه بازی فولاد و نساجی| درگیری لفظی مربی فولاد با داور چهارم
به گزارش وانانیوز، مهدی هاشمی نسب بعد از گلزنی فولاد به نساجی با داور چهارم مسابقه درگیری لفظی پیدا کرد این در حالی است که تیم هاشمی نسب به گل رسیده بود. * بنر بزرگی از عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ورزشگاه نصب شده تا یاد و خاطره اولین سالگرد سردار دل ها گرامی داشته شود. * گل تیم فولاد را پاتوسی از روی یک ضربه کاشته و به زیبایی وارد دروازه نساجی کرد اما در
حاشیه های بازی تیم های فوتبال فولاد و نساجی
به گزارش ایرنا در ترکیب تیم فولاد خوزستان نسبت به دیدار با نفت مسجدسلیمان در هفته هفتم، یک تغییر ایجاد شده بود و نکونام ترجیح داد به جای احسان مرادیان از محسن فروزان درون دروازه استفاده کند. فولاد خوزستان در هفت دیدار فصل جدید لیگ برتر 2 پیروزی، چهار مساوی و یک باخت داشته و در چهارمین میزبانی فصل جدید به مصاف نساجی رفت تا با برد این تیم، خود را در قامت یک مدعی نشان دهد، اما در سوی م
نساجی از فولاد 10 نفره باخت
یک دیدار معوقه از هفته هشتم لیگ برتر از ساعت 16:45 در ورزشگاه شهدای فولاد از ساعت 16:45 بین دو تیم فولاد خوزستان و نساجی مازندران برگزار شد که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید. داور: محمد حسین زاهدی فر کمک داوران :آرمان اسعدی- یعقوب سخندان کارت زرد: فرشاد احمدزاده، محمد میری، مجتبی نجاریان، فروزان ( فولاد) کریم اسلامی( نساجی مازندران)
حمله پرسپولیسی ها به جواد نکونام بعد از اظهارات جنجالی
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جواد نکونام یکی از افرادی بود که به برنامه ریزی لیگ برتر اعتراض داشت. البته در نگاه کلی می توان به سرمربی فولاد خوزستان حق داد، زیرا در برنامه جدید لیگ، تیمش باید در شرایط فعلی سه بازی پشت سر هم در تبریز، اصفهان و تهران و در خارج از خانه داشته باشد. حداقل دو دیدار از این سه بازی، سخت و سرنوشت ساز در راه قهرمانی است. آن ها همچنین باید برای حضور در پلی آف آسیا
نساجی در تکاپوی کسب امتیاز از سرزمین جنوب
است و آرمان اسعدی و یعقوب سخندان وی را در امر قضاوت همراهی می کنند. داور چهارم: جلیل شعرانی کمک داوران پشت دروازه: روح الله شریفی - علی ابراهیمی ناظر داوری: محسن قهرمانی در جدول رده بندی تیم نساجی مازندران از 7بازی با 8 امتیاز در رده دوازدهم جدول و تیم فولاد خوزستان از 7بازی با 10 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند. نساجی امروز برای فرار از نیمه دوم جدول
برتری یک نیمه ای استقلال مقابل گل گهر
به علت اعتراض به داور کارت زرد گرفت. دقیقه 14: بازیکنان استقلال از زمین خودشان شروع به پاسکاری کردند و توپ را با حرکات ترکیبی به وریا غفوری در سمت راست رساندند، در ادامه غفوری با یک پاس خوب توپ را درون محوطه جریمه تیم گل گهر به مهدی قایدی رساند و قایدی بعد از یک کنترل خوب توپ را به گوشه دروازه حقیقی فرستاد تا بازی 2 بر صفر به نفع آبی پوشان پایتخت شود. دقیقه 17: ارسال احمد
نوید مظفری: داوران جای مربیان بودند بیشتر اعتراض می کردند
نوید مظفری در مورد اشتباهات حیرت انگیزی که از سوی برخی داوران در لیگ برتر دیده شد، اظهار داشت: در واقع سؤال این است که شاهد اشتباهات آسان و حیرت انگیزی از سوی داوران هستیم که دیدن آنها باعث تعجب همگان می شود. به طور مثال در بازی مس رفسنجان و سپاهان یک خطای هند ساده اعلام نشد و تبدیل به جنجالی بزرگ شد یا در بازی ذوب آهن داور ابتدا پنالتی اعلام کرد و سپس این پنالتی را برگرداند.
آرای انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد جریمه نقدی برای دستیار قلعه نویی و تیم ذوب آهن
مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. چنانچه گزارش دیگری از تخلف الهویی به این کمیته ارسال شود تنبیهات شدیدتری اعمال می شود. * باشگاه نفت مسجد سلیمان به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در دیدار برابر فولاد خوزستان در هفته هفتم، به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. * دیدار تیم های وچان کردستان و قشقایی شیراز از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد که از سوی سمیرا