دربی 94| استقلالی ها پیش از دیدار مقابل پرسپولیس پاداش گرفتند - شبکه ورزشی لحظه

شبکه ورزشی لحظه ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۲:۵۲

دربی 94| استقلالی ها پیش از دیدار مقابل پرسپولیس پاداش گرفتند

استقلال استقلالی ها پبش از دربی 94 پاداش گرفتند. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، با اعلام باشگاه استقلال ، ساعتی پیش، پاداش پیروزی تیم فوتبال استقلال برابر آلومینیوم اراک به حساب اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم واریز شد. بیشتر بخوانید: دربی 94| تیم داوری بازی استقلال و پرسپولیس فردا معرفی می شود دربی 94| زاهدی فر داور دربی نیست! برهانی: برد در دربی امیدها، برای استقلال پیش غذا بود اکبری: جذابیت دربی استقلال و پرسپولیس به تماشاچی هایش است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)