دوچرخه سوار خراسانی قهرمان کاپ آسیا شد - مشهد پیام
سایر منابع:
سایر خبرها
محمد دانشور رتبه نخست ماده کایرین کاپ آسیا را کسب کرد
مهدی روزبهان اظهار داشت: محمد دانشور، دوچرخه سوار شایسته خراسان رضوی که به همراه تیم ملی در رقابت های کاپ آسیا حضور پیدا کرده است بار دیگر برای دوچرخه سواری ایران افتخارآفرینی کرد. رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی با اشاره به کسب رتبه نخست ماده کایرین این رقابت ها از سوی محمد دانشور افزود: با این مدال ارزشمند دانشور، تعداد مدال های طلای ایران به سه مدال رسید. روزبهان با
دانشور قهرمان دوچرخه سواری شد
خبرگزاری تسنیم: رقابت های دوچرخه سواری کاپ آسیا در هند با کسب یک طلا و یک نقره دیگر توسط رکابزنان کشورمان به پایان رسید. در آخرین روز از مسابقات دوچرخه سواری کاپ آسیا محمد دانشور، قهرمان بازی های آسیایی 2014 اینچئون موفق شد در ماده کایرین به مقام نخست برسد و سومین مدال طلای کشورمان را به ارمغان بیاورد. در همین ماده علی علی عسگری به مدال نقره دست یافت و نماینده کره جنوبی در
دانشور قهرمان دوچرخه سواری آسیا شد / عسگری نقره گرفت
به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری، مسابقات کاپ آسیایی هندوستان با مدال طلای محمد دانشور و نقره علی علی عسگری در رشته کایرین به پایان رسید و تعداد مدال های کاروان اعزامی ایران به 9 عدد رسید. تیم اعزامی ایران به کاپ آسیایی هندوستان متشکل از 5 دوچرخه سوار زن و 4 دوچرخه سوار مرد بود که در پایان 3 مدال طلا 3 نقره و 3 برنز بدست آمد. مدال های کسب شده در این
تیم ملی با کسب 9 مدال رنگارنگ به کار خود پایان داد
؛ دیروز مسابقات کاپ آسیایی هندوستان با مدال طلای محمد دانشور و نقره علی علی عسگری در رشته کایرین به پایان رسید و تعداد مدال های کاروان اعزامی کشورمان به 9 عدد رسید . کاروان اعزامی کشورمان به مسابقات آسیایی هندوستان متشکل از 5 دوچرخه سوار زن و 4 دوچرخه سوار مرد در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان 3 مدال طلا 3 نقره و 3 برنز حاصل زحمات رکابزنان قهرمان کشورمان بود . مدال
نشان های طلا و نقره حاصل تلاش دوچرخه سواران ایرانی در جام آسیا هند
به گزارش ایرنا، محمد دانشور و علی علی عسگری بعد از ظهر امروز جمعه در آخرین مرحله مسابقات جام آسیا در رده سنی بزرگسالان و در رشته کایرین به ترتیب به نشان طلا و نقره این مسابقات دست یافتند. فاطمه هداوند در رده سنی جوانان بانوان و علی علی عسگری در 200 متر اسپرینت نیز صبح امروز دو نشان نقره به دست آوردند. مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری کشور، عملکرد تیم ملی کشورمان در این مسابقات را خوب
2 مدال طلا و نقره دوچرخه سواران ایران از مسابقات هند
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در مسابقات کاپ آسیا در هند و در ماده کایرین مردان محمد دانشور و علی علی عسگری به مصاف حریفان رفتند که در پایان در یک رقابت فشرده توانستند به ترتیب نشان طلا و نقره این رشته را کسب کنند. دوچرخه سواری از کره جنوبی هم سوم شد. مسابقات کاپ آسیا امروز پایان یافت و تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان توانست در مجموع تیمی و انفرادی در رشته های مختلف سه نشان
کسب 9 مدال توسط ایرانی ها در دوچرخه سواری کاپ آسیایی هندوستان
به گزارش خبرگزاری مهر ، رقابتهای دوچرخه سواری کاپ آسیایی هندوستان روز گذشته 29 آبان با برگزاری مسابقات در رشته کایرین به پایان رسید. رکابزنان ایرانی در این رشته نیز به دو مدال( طلای محمد دانشور و نقره علی علی عسگری ) دست پیدا کردند تا تعداد مدال های کاروان 9 نفره کشورمان به 9 عدد(3طلا- 3نقره و 3 برنز) برسد. مدال های کسب شده در این مسابقات به شرح ذیل است : مدال طلای رشته تیم
خواندنی از ورزش ایران
* مسابقات کاپ آسیایی هندوستان با مدال طلای محمد دانشور و نقره علی علی عسگری در رشته کایرین به پایان رسید و تعداد مدال های کاروان اعزامی ایران به 9 عدد رسید.تیم اعزامی ایران به کاپ آسیایی هندوستان متشکل از 5 دوچرخه سوار زن و 4 دوچرخه سوار مرد بود که در پایان 3 مدال طلا 3 نقره و 3 برنز بدست آمد. *بهداد سلیمی پس از اینکه از ناحیه زانو تحت عمل جراحی قرار گرفت روز جمعه از بیمارستان مرخص شد. او
نایب قهرمانی دوچرخه سوار استان در آسیا
دوچرخه سوار استان خوزستان در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کاپ آسیا به مدال نقره دست یافت. به گزارش بدرپرس،این مسابقات،امروز در پیست اندراگاندی شهر دهلی نو پیگیری شد که در ماده200 متر اسپرینت رده سنی جوانان بانوان فاطمه هداوند در مقابل حریف هندی شکست خورد و با قرار گرفتن درسکوی دوم مدال نقره را از آن خود کرد. هداوند پیش از این در رشته تیم اسپرینت به همراه پرستو باستی گان موفق به کسب
دو نقره حاصل تلاش رکابزنان در مرحله سوم کاپ هندوستان
مصطفی چاپچی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: امروز رکابزنان علی عسگری و فاطمه هداوند در مرحله سوم کاپ هندوستان 2 مدال نقره کسب کردند. وی افزود: تا به حال در مجموع آقایان بزرگسال فرشید فارسی نژاد و علی عسگری و محمد دانشور در تیم اسپیرنت موفق به کسب مدال طلا شدند. وی تصریح کرد: از تیم جوانان پوریا حسینی مدال برنز 3هزار متر و علی
تهران قهرمان مسابقات روئینگ آقایان کشور شد
، محمد باقری از آذربایجان غربی صاحب مدال نقره شد و حمیدرضا رضوانی از تهران توابع مدال برنز به دست آورد. حمیدرضا چوبداری از همدان در این رقابت چهارم شد. در فینال B این ماده، پیام مطاعی از کرمانشاه، آرین ملک محمدی از گیلان، جاوید محمدی از زنجان و امیرمسعود عادلی از لرستان اول تا چهارم شدند. بر این اساس در پایان دو روز مسابقه تیم تهران با 1 مدال طلا و 1 نقره به عنوان قهرمانی دست
درخشش سپاهانی ها در کاپ 2015 هندوستان
خود اختصاص دادند .تیم بزرگسالان آقایان کشورمان متشکل از محمد دانشور، فرشید فارسی نژادیان و علی علی عسگری ( باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ) در کایرین مدال خوش رنگ نقره ودر در رشته تیم اسپرینت مردان که محمد دانشور، علی علی عسگری(باشگاه فولاد مبارکه سپاهان) و فرشید فارسی نژادیان در فینال موفق شدند تیم کره جنوبی را پشت سر گذاشته و بر سکوی اول قرار بگیرند .و پوریا حسینی جوان طلایی پوش فولاد مبارکه سپاهان در
دو مدال نقره برای رکابزنان ایران در ماده 200 متر کاپ آسیایی هند
رکابزنان ملی پوش ایران در ماده 200 متر کاپ آسیایی هند دو مدال نقره در دو بخش بانوان و مردان کسب کردند. به گزارش ایسنا و به نقل ازفدراسیون دوچرخه سواری، در ادامه کاپ آسیایی هند که در بخش پیست در حال برگزاری است، فاطمه هداوند در فینال ماده 200 متر به مدال نقره رسید. علی علی عسگری دیگر رکابزن سرعتی ایران در ماده 200 متر مدال نقره را بدست آورد. همچنین پرستو باستی نیز
کسب دو مدال نقره دیگر توسط ایرانی ها/ تعداد مدالها به هفت رسید
، توانست مدال نقره این رشته را برای کشورمان به ارمغان آورد. همچنین پرستو باستی نیز در مسابقه رده بندی 200 متر مدال برنز را از دست داد و در سکوی چهارم ایستاد ،فرشید فارسی نژادیان نیز در رده بندی مسابقه 200 متر نتوانست مدال برنز را از آن خود کند و در جایگاه چهارم ایستاد . بدین ترتیب مدال های کاروان اعزامی کشورمان به کاپ آسیایی هندوستان به عدد هفت رسید که شامل دو طلا ،دو نقره و سه برنز است . 10 کشور کره جنوبی، قزاقستان، امارات متحده عربی، هنگ کنگ، بنگلادش ، نپال، هندوستان و ایران در رقابتهای دوچرخه سواری کاپ آسیایی هندوستان شرکت کرده اند. ...
علیپور نایب قهرمان آسیا شد
به گزارش پایگاه 598، به نقل از فدراسیون کوهنوردی، در دومین روز از بیست و سومین دوره رقابت های سنگنوردی قهرمانی آسیا در نینگ بوی چین، رضا علیپور قهرمان سنگ نوردی کشورمان پس از ورزشکار اندونزیایی به مدال نقره آسیا دست یافت. در فینال، علیپور با زمان 6 ثانیه و 79 صدم ثانیه مقابل رکورد 6.75 ورزشکار حریف بر سکوی دوم ایستاد. همچنین ورزشکارانی از چین در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند. در
رضا علیپور به مدال نقره دست یافت
به گزارش خبرگزاری بسیج، در دومین روز از بیست و سومین دوره رقابت های سنگ نوردی قهرمانی آسیا در نینگبوی چین رضا علیپور قهرمان سنگ نوردی کشورمان پس از ورزشکار اندونزیایی به مدال نقره دست یافت. علیپور در فینال با زمان 6 ثانیه و 79 صدم ثانیه در مقابل رکورد 6 ثانیه و 75 صدم ثانیه ورزشکار حریف بر سکوی دوم ایستاد. همچنین ورزشکارانی از چین در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند. در رقابت
دو مدال نقره بدمینتون باز چینی از او گرفته شد
به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ بدمینتون باز چینی، دو مدال نقره اش در بازی های یونیورسیاد 2015 در گوانگجو از او پس گرفته شد. به گزارش ایسنا و به نقل از Inside the games، یو در مسابقات دابل زنان و مسابقات تیمی مختلف مدال نقره را کسب کرده بود. فدراسیون جهانی بدمینتون، جریمه بیشتری برای او در نظر خواهد گرفت. به نظر می رسد که هم تیمی های او مدال های خود را نگه داشته اند.
دوچرخه سواران جنوب شرق تهران قهرمان کشور شدند
جعفر قدرتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوچرخه سواران در رده های سنی جوانان و بزرگسال در رشته تریال به مدت دو روز در زرین شهر اصفهان با حریفان خود به رقابت پرداختند. وی گفت: دوچرخه سوارانی از استانهای اصفهان، تهران، چهار محال بختیاری، مرکزی، همدان، خراسان رضوی، مازندران و زرین شهر در این رقابتها شرکت کردند. قدرتی افزود: بابک صادقی، حسین شیبانی و حسین اصفهانی در
احتمال برگزاری اردوی یک ماهه ملی پوشان دوچرخه سواری در هند
به گزارش فارس ، ملی پوسان دوچرخه سواری استقامت و سرعت کشورمان که در مسابقات کاپ آسیایی هند شرکت کرده بودند، با کسب 9 مدال (3طلا، 3 نقره و 3 برنز) به کار خود پایان دادند. بعد از پایان این مسابقات مسئولان تیم ملی در تلاش هستند تا در صورت تمدید ویزای ملی پوشان و کادر فنی اردوی یک ماهه ای را در این کشور برپا کنند. در صورت موافقت هندی ها تعدادی دیگر از ملی پوشان از تهران راهی دهلی خواهند شد. قرار است فردا وضعیت برپایی این اردو مشخص شود. انتهای پیام/م
تیم استهبان قهرمان مسابقات کاراته بانوان فارس شد
به گزارش ایرنا در این مسابقات که یکشنبه در سالن شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزارشد، تیم استهبان با کسب 13مدال طلا، 10نقره و 16 برنز مقام اول را به خود اختصاص داد، شیراز با کسب 12 مدال طلا، 11 نقره و 17 برنز مقام دوم را کسب کرد و شهرستان نی ریز با کسب 9 مدال طلا، 9 نقره و 18 برنز سوم شد. همچنین شهرستان فسا و خرامه به ترتیب چهارم و پنجم شدند. شهرستان های شیراز، خرامه، استهبان، مرودشت
قهرمانی نماینده چین در دسته 62 با دو رکورد شکنی/عسگری در رتبه 27 جهان
طلا گرفت، در حرکت دو ضرب با 177 کیلوگرم و مجموع با 328 کیلوگرم دو مدال نقره برای کشورش کسب کرد. هریستوف والنتین از جمهوری آذربایجان نیز با مجموع 317 کیلوگرم در این دسته صاحب سه مدال برنز شد. همچنین اسکار فیگوترا از کلمبیا (نایب قهرمان المپیک لندن) در این مسابقات در رده چهارم قرار گرفت. مجید عسگری نیز نماینده کشورمان که مسابقات خود را شب گذشته در گروه B دسته 62 کیلوگرم برگزار کرد
فدراسیون نگاه برابری به مردان و زنان دارد/ ایران یکی از قدرت های برتر ووشو جهان است
مدال طلا، 3 نقره و یک برنز سکوی سوم را از آن خود کرد. ظهیری با بیان این نکته که ایران در دوره گذشته با کسب 7 مدال طلا، 3 نقره و 6 برنز عنوان نایب قهرمانی را به دست آورده بود تصریح کرد: از نکات بارز این مسابقات درخشش دختران ووشوکار بود که این مهم متاثر از سرمایه گذاری منطقی و طولانی مدت و نگاه جنسیتی برابر مدیریت فدراسیون است. زهرا کیانی در اولین حضور جهانی خود موفق به کسب اولین مدال بانوان
لیمویی: کسب یک مدال آسیایی را پیش بینی می کنم
کیوان لیمویی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: دو رکابزن تیم سپاهان در تیم ملی برای حضور در کاپ هندوستان اعزام شدند که علی علی عسگری در تیم اسپرنیت یک مدال طلا و پوریا حسینی از تیم جوانان رشته سه هزار متر انفرادی یک مدال نقره کسب کرد. وی افزود: تیم سپاهان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ژاپن (2016) آماده می کند و از همین حالا یک مدال
کسب 13مدال رنگا رنگ توسط ورزشکاران جانباز کرمانشاهی
به تشریح عملکرد ورزشکاران جانباز کرمانشاهی در این مسابقات اشاره کرد و افزود: در مسابقات کشوری رشته پینگ پنک ویژه جانبازان ضایع گردنی که در مشهد مقدس برگزار شد، استان کرمانشاه توسط دو جانباز 70درصد به نام های محمد رضا محمدی و بیژن سلیمانی صاحب دو مدال طلا و برنز شد و تیم کرمانشاه در بین 30 تیم شرکت کننده در این مسابقات به مقام سوم دست یافت هم چنینن تیم بانوان جانباز کرمانشاه نیز در این رشته توسط
ادامه رکوردشکنی ها در آمریکا/ چن روی سکوی قهرمانی دسته 62 کیلوگرم
شمالی طی پنج دوره حضور در رقابتهای جهانی صاحب 15 مدال (8 طلا، 5 نقره و 2 برنز) شده است. آن گوک کیم همچنین تنها وزنه برداری است که از سال 1998 تاکنون در 5 دوره متوالی از رقابتهای جهانی صاحب مدال شده است. در این وزن مجید عسکری نماینده کشورمان نیز حضور داشت که با رکورد مجموع 274 کیلوگرم در مکان بیست و هفتم قرار گرفت و نتوانست امتیازی برای تیم ملی به دست بیاورد. رده بندی نفرات برتر
تیم ووشو نظرآباد 8 مدال مسابقات قهرمانی البرز را کسب کرد
به گزارش کرج رسا ، جواد روستا کاری در گفت و گو با ایرنا افزود: این دوره از مسابقات در رده سنی جوان و بزرگسال در سالن ورزشی آزادگان کرج برگزار شد که شرکت کنندگان در این مسابقات 2 مدال طلا ، یک نقره و 5 برنز را کسب کردند. وی اظهار کرد: در این مسابقات میلاد لطفی ، فرامرز گلشنی مقام اول استان را در مسابقات قهرمانی ووشو به خود اختصاص داده و مدال طلا بر گردن آویختند. وی بیان کرد
تیم ملی ووشو به مقام سوم مسابقات جهانی رسید
تیم ووشوی ایران با کسب شش مدال طلا، سه نقره و یک برنز در مجموع مسابقات ساندا و تالو به مقام سوم جهان رسید و تیم های چین و اندونزی اول و دوم شدند. تیم ملی ووشوی ایران با شش طلای صدیقه دریایی در 60 کیلو گرم، شهربانو منصوریان در 65 کیلو گرم، مریم هاشمی در 70 کیلو گرم، امیر فضلی در 85 کیلو، حمیدرضا قلی پور و محسن محمدسیفی در وزن 70 کیلو و یک برنز جعفر شیرزاد در ساندا و سه نقره زهرا کیانی، فرشاد عربی
پایان ووشوی قهرمانی جهان؛ سانداکاران ایران نایب قهرمان جهان شدند
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو ، عصر روز چهارشنبه (27 آبان) و در روز پایانی سیزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان که با حضور هزار ورزشکار از 82 کشور در شهر جاکارتای اندونزی برگزار شد، صدیقه دریایی به مدال طلای وزن 60 کیلوگرم ساندای بانوان دست یافت. دریایی پس از استراحت در دور نخست برابر حریفانی از پرو و ویتنام به برتری رسیده و فینالیست شده بود که در دیدار پایانی برابر مریا
مرکز آموزش محمد رسول الله(ص) بیرجند مقام نخست را کسب کرد
مسابقات را به گردن آویخت. در مسابقات رشته دو و میدانی پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی کارمندان ناجا در بخش تیمی ورزشکاران مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله(ص) بیرجند نایب قهرمانی را تصاحب کردند. نماینده خراسان جنوبی در رشته کشتی وزن 120 کیلوگرم نایب قهرمان شد و در رشته ورزش استقامتی طناب کشی نیز مقام سوم را از آن خود کردند. انتهای پیام/69014/ت20/ض1002
تیم ملی ووشو به مقام سوم مسابقات جهانی رسید
تیم ووشوی ایران با کسب شش مدال طلا، سه نقره و یک برنز در مجموع مسابقات ساندا و تالو به مقام سوم جهان رسید و تیم های چین و اندونزی اول و دوم شدند. تیم ملی ووشوی ایران با شش طلای صدیقه دریایی در 60 کیلو گرم، شهربانو منصوریان در 65 کیلو گرم، مریم هاشمی در 70 کیلو گرم، امیر فضلی در 85 کیلو، حمیدرضا قلی پور و محسن محمدسیفی در وزن 70 کیلو و یک برنز جعفر شیرزاد در ساندا و سه نقره زهرا کیانی، فرشاد عربی