2500 تماشاگر در ورزشگاه آزادی/ اعتراض سرمربی و هواداران پرسپولیس به داور - باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۵

2500 تماشاگر در ورزشگاه آزادی/ اعتراض سرمربی و هواداران پرسپولیس به داور

مقاله ها پرسپولیس نیوز : حدود 2500 تماشاگر با حضور در ورزشگاه آزادی بازی پرسپولیس - صبای قم را نظاره می کنند. تا پایان نیمه اول دیدار پرسپولیس و صبای قم حدود نزدیک به 2500 تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر هستند و بازی را تماشا می کنند. *در یکی دو صحنه که پرسپولیسی ها معتقد بودند داور به سود آنها خطا نگرفته بود حمید درخشان سرمربی پرسپولیس به عملکرد داوری معترض شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)