چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۴۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۹

حاشیه دیدار نفت مسجدسلیمان_تراکتورسازی/پرتاب سنگ به سوی آندو و ناراحتی ...

بازیکنان نفت مسجدسلیمان به گل دوم تراکتورسازی معترض شدند. به گزارش کاپ،حاشیه دیدار نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی به شرح ذیل است: *هواداران نفت مسجدسلیمان بنری را نصب کرده اند که روی آن نوشته شده است:فرزاد آرپی جی هفت. *در یک صحنه تیموریان روی زنیدپور مرتکب خطا شد که به درگیری لفظی میان آنها انجامید. *وقتی حمزه حدادی قصد پرتاب اوت را در صحنه ای داشت،ثاقبی مانع شد و این مساله باعث درگیری میان آنها شد. *حدادی از تعویض خود به شدت ناراحت بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)