عکس: سلفی دایی و شاگردان در اهواز - تیک

تیک ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۰۷:۳۰

عکس: سلفی دایی و شاگردان در اهواز

سرمربی صبا شادی پیروزی برابر استقلال اهواز را بین بازیکنانش جشن گرفت. بعد از پیروزی پر گل 3 بر صفر صبای قم در خانه استقلال اهواز، علی دایی سرمربی صبا با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش که پیش از پروازشان به تهران است و در کنار بهزاد غلامپور، فیلیپه ماچادو، مسعود حق جو، محمدامین آرام طبع، کریم اسلامی و جهانبخش طاهر حضور دارد خوشحالی اش از برد شیرینی که به دست آوردند را نشان داد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)