تلاش برای بازگشایی نماد پالایشگاه ها - روزنامه هدف و اقتصاد

روزنامه هدف و اقتصاد ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۱۹

تلاش برای بازگشایی نماد پالایشگاه ها

معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت : آخرین جلسه ای که با وزارت نفت و همکاران پالایشگاهی و مدیران سازمان بورس داشتیم مصوب شد که بعد از این که اطلاعیه قیمت نفت خام به پالایشگاه ها ابلاغ شد ، پالایشگاه ها محاسباتشان را انجام بدهند، تا با انتشار EPS ها در کدال این شرکت ها بازگشایی شوند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)