عامل اسیدپاشی های اخیر، اصفهانی نبوده! - برگزیده ها

برگزیده ها ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۰

عامل اسیدپاشی های اخیر، اصفهانی نبوده!

حسن کامران دستجردی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص ماجرای اسید پاشی به چند دختر جوان در اصفهان گفت: در ماجرای اسید پاشی در اصفهان، آنچه که در رسانه های داخلی و خارجی مطرح شده است خلاف واقع آن چیزی است که در اصفهان رخ داده است. او ادامه داد: در اصفهان بر روی چهار نفر اسید پاشی شده است که در سال های قبل نیز شاهد اینگونه موارد حتی بر روی مردان بوده ایم، که آن اسید کلریدریک بوده است و در اسید پاشی اخیر از اسید سولفوریک استفاده شده بود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)