قنبرزاده:به استقلال نمی روم، جایی که ساختار ندارد مدیریت امکان پذیر نیست/معرفت امیری از یکسری از مربیان لیگ بیشتر است - خبرگزاری فارس
سایر منابع:
سایر خبرها
فرکی: باید سایپا را جوان کنم
سایر باشگاه ها کمتر است. کارلوس کی روش از باشگاه ها خواسته تا قبل از شروع لیگ بازیکنان ملی پوش خود را در اختیار نداشته باشند. به نظر شما این خواسته منطقی است؟ من اگر صحبتی بکنم چون ذی نفع هستم شاید صورت خوشی نداشته باشد. بهتر است که کارشناسان فوتبال در این مورد صحبت کنند. آنها قطعا نظرشان را بی طرفانه اعلام خواهند کرد و می گویند که این مسئله به نفع فوتبال است یا نه. من بحث شخص را ندارم بلکه منافع کل فوتبال را در نظر می گیرم و قطعا کارشناسان فوتبال هم با توجه به همین شرایط نظر خواهند داد. منبع: ...
بازیکنان نفت در دیدار با اسدی: اجازه خروج تیم از تهران را ندهید
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران امروز (دوشنبه) همراه با منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت و غلامرضا شاه کرمی، مدیر تربیت بدنی وزارت نفت راهی فدراسیون فوتبال شدند تا دیداری با مسئولان فدراسیون داشته باشند. آنها قصد دیدار با تاج را داشتند اما به دلیل عدم حضور او در فدراسیون با علیرضا اسدی دیدار و دغدغه ها و مشکلات خود را به دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کردند
شش قفله شدن واحدهای صنعتی و تولیدی یکی پس از دیگری/ چشم انتظاری کارگران بی کار برای باز شدن گره صنعت ...
به گزارش پیک نکا ، به نقل دانا ؛ حسن روحانی در وعده های انتخاباتی خود برای ریاست جمهوری، گشایش اقتصادی را به مردم وعده داده بود، اما حالا بعد از گذشت بیش از سه سال از انتخاب آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور کشورمان کاملا برای همه قابل لمس و مشهود می باشد که گشایش اقتصادی که اتفاق نیافتاد هیچ، قفل هایی هم به اقتصاد نیمه جان کشورمان زده شده است که بعید به نظر می رسد در آینده ای نزدیک بتوان باکلیدی
جلالی:قوانین نقل و انتقالات ویران کننده است
شود و اصلا برایش اهمیت قائل نیستند. در مراکز تصمیم گیری فوتبال باید امثال من و علی دایی باشیم؛ کسانی که در بطن فوتبال هستند و با مشکلاتی که به فوتبال لطمه می زند، آگاهند. سرمربی پیکان تاکید کرد: تقریبا در تمام تیم های ایرانی همینطور است. قرارداد یکساله به همه لطمه می زند. مربیان برای هر فصل باید تیم را از اول بچینند. تلاش خودم این است که در هر تیم قرارداد یکساله نداشته باشم ولی گاهی
شادکام: دلم به نتیجه گیری نفت آبادان روشن است
آقای دست نشان سرمربی تیم شد، او از قبل نسبت به من شناخت داشت و وقتی وارد تیم شد، تمام بازیکنان را می شناخت و توانست آن چه را که می خواهد به تیم تزریق کند. بازیکنان هم کم نگذاشتند و همه دوست داشتند که تیم لیگ برتری شود. مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان گفت: هواداران هم گل کاشتند و با حمایتی که از تیم داشتند، باعث لیگ برتری شدن تیم شدند. هواداران اکنون می گویند که چرا باشگاه بازیکن نمی گیرد که
10 مشخصه اقتصاد در آغاز کار دولت روحانی
بینی می شود در سال جاری، درآمدهای ریالی مؤثر (با تعدیل تورم) دولت از محل صادرات نفت خام، از سقف یک سوم سال 1390 فراتر نرود. بنابراین با وجود همه تلاش های دولت برای کسب درآمدهای ارزی حاصل از صادرات نفت خام و مشتقات آن، سال های 1394 و 1395 سخت ترین سال های ربع قرن اخیر از نظر کمبود درآمدهای نفتی محسوب می شوند. بهای سبد نفتی اوپک از زمان سقوط خود به کمتر از 30 دلار در هر بشکه در اوایل سال میلادی جاری
فریادشیران:دنیامالی می خواهد با قدرت سیاسی نفت را انتقال دهد
نفر باید خرج بیمار بدهد و ... همه بازیکنان بلاتکلیف هستند. منصوریان هم معرفت به خرج داده و تمام بازیکنان را با خودش به استقلال می برد. تکلیف هیچ چیز مشخص نیست. از آقایان تاج و دکتر اسدی و دکتر شیرازی تشکر می کنم که اعلام کردند انتقال نفت به خارج از تهران غیرقانونی است. پیشکسوت باشگاه نفت تهران خاطرنشان کرد: آقای دنیامالی ملوان به خاطر ضعف مدیریت شما به دسته یک سقوط کرد. ملوان را به دست
اعتراف مربی پیشین آبی ها؛ فصل گذشته در استقلال باندبازی وجود داشت
سیروس دین محمدی بعد از مدت ها سکوتش را در گفت و گو با کاپ شکست و در مصاحبه ای اعلام کرد در استقلال باندبازی وجود داشت. با وی درباره کنار گذاشته شدنش از استقلال، فصل جاری مسابقات و شرایط استقلال در فصل بعد همکلام شدیم که در زیر می خوانید. *از استقلال رفتید و به نوعی کنار گذاشته شدید. باشگاه چنین تصمیمی را گرفت اما اعتقادمان این است که ما نتایج خیلی خوبی گرفتیم. هواداران
دزدی اموال ایران در باشگاه حامیان صهیونیسم
به گزارش افکارنیوز ، براساس حکم دادگاهی در کانادا 13 میلیون دلار از دارایی های غیردیپلماتیک مسدود شده ایران در این کشور باید به خانواده های آمریکایی های کشته شده در چند حمله در سراسر جهان (بین سالهای 1983 تا 2002) به عنوان غرامت پرداخت شود. چون آمریکا مدعی است که ایران پشت این حملات بوده است. شبکه روسی راشاتودی گزارش کرد که این حکم دیوان عالی آنتاریو که روز جمعه گذشته در
نفتی های معترض به دیدار تاج رفتند
به گزارش اویل نیوز ؛ تعدادی از بازیکنان نفت تهران امروز مقابل وزارت نفت حاضر شدند تا اعتراض خود بابت وضعیت نابسامان این تیم را به گوش بیژن زنگنه وزیر نفت برسانند. نفتی ها بعد از این اتفاق به همراه منصور قنبرزاده مدیرعامل فصل قبل باشگاه نفت راهی فدراسیون فوتبال شدند تا مشکلات شان را به گوش مهدی تاج رئیس فدراسیون برسانند. منبع: فارس
ستاره ای که از دست برانکو پرید
پایانی لیگ دوازدهم ترابی جوان از دقیقه 84 جای سجاد شهباززاده را گرفت تا 6 دقیقه شریک پیروزی سایپا برابر گهر دورود باشد. ترابی در لیگ سیزدهم 21 دقیقه دیگر بازی کرد. شاید این مزد ناچیزی برای تمریناتش بود. به هرحال تلاش 15 دقیقه ای برابر مس، 5 دقیقه بازی مقابل نفت و به زمین آمدن برابر سپاهان در دقیقه 90 کارنامه دومین سال حضور این بازیکن 19 ساله در لیگ برتر را بست. هر 2 گل لیگ برتری
اختلافی وجود ندارد/احکام 4 ساله مانع تغییران در کمیته هاست
هم گفت: در جریان موضوع مخالفت سازمان لیگ با انتقال نفت نیستم و اطلاعاتی ندارم و نمی توانم اظهار نظر کنم ولی موضوع سرباز ها بسیار جدی است و فدارسیون عقیده دارد وقتی بازیکنان نتواند در بالاترین سطح فوتبال برای تیم ملی بازی کنند حق بازی در بازی های باشگاهی هم نباید داشته باشد . عضو هئیت رئیسه فدارسیون فوتبال در خصوص سرنوشت طلب 5/2 میلیون دلاری فدارسیون از فیفا گفت :فدارسیون فوتبال مشکلات
معصومه ابتکار: خودم و خانواده ام را تهدید کردند
، حل شود اتفاق نظر داشتیم. در نهایت بهمن 92 به من گفتند که ما حذف می کنیم. اردیبهشت 93 گزارششان این بود که دیگر بنزین پتروشیمی از رده توزیع در شهرها خارج شده، یعنی خیلی هم خوب کار کردند، خیلی کار بزرگی بود. بعد برنامه زمان بندی با وزارت نفت نوشتیم که بنزین یورو4 به تدریج در شهرها توزیع شود. این خیلی کار بزرگی بود. چون هنوز پالایشگاه ها تکانی نخورده بودند. همه در تحریم بودند ولی واقعا تلاش صورت
هشدار به پرسپولیس؛ سونامی ستارگان!
خواهند گذاشت. با این وجود چنین اتفاقی رخ نداد. آنها ابتدا مانوئل ژوزه پرتغالی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند و پس از کسب نتایج ضعیف، عذر او را خواستند. یحیی گل محمدی مربی بعدی بود که نهایتا تیم را تا پله هفتم جدول بالا برد. نیمه پر لیوان با این همه اما نکاتی وجود دارد که می تواند هواداران پرسپولیس را امیدوار کند. چه بسا یارگیری موثر امسال، با فرایند جذب ستارگان در سه فصل مورد
سه کامیون طلا و جواهرات، هدیه ملک عبدالله به مسعود رجوی!
باشد اکثرا میگویند بسیار جای تعجب دارد فردی اینقدر ترسو و بزدل باشد که خود را برای این همه مدت طولانی پنهان کرده باشد بنظر من هم اگر رجوی یک درصد هم اعتبار داشت آن یک در صد را هم در طی 10 الی 12 سال اخیر از دست داده است. 1٫ بدلیل رها کردن نفراتش و بدر بردن جان خودش 2٫ بدلیل به کشتن دادن حدود 60 نفر بطور مشخص در کمپ اشرف که دقیقا خودش هم می دانست در معرض خطر هستند و
تنش در جلسه نفتی ها؛اسدی:درباره فروش نفت چیزهایی شنیده ایم
دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت:شاخص هایی برای انتقال یک تیم به یک استان دیگر وجود دارد که باید رعایت شود. به گزارش کاپ ، دکتر علیرضا اسدی درباره آخرین وضعیت بازیکنان نفت اظهار داشت: ما خیلی علاقه مند بودم که بدانیم موضوع از چه قرار است. بازیکنان نفت امروز آمدند و به صحبت هایشان گوش دادیم. مسوولان نفت هم بیایند و حرف هایشان را بزنند. سعی می کنیم با جلسه ای که برگزار خواهیم کرد مشکلات را حل
قنبرزاده:بازیکنان نفت خواهان مطالبات خود هستند / تکلیف واگذاری باشگاه نفت امروز مشخص می شود
منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، اظهار کرد :در جلسه ای که با دکتر هندی عضو کمیته فروش باشگاه نفت تهران داشتم وی قول داد که تا ساعت 15 امروز وضعیت واگذاری این باشگاه مشخص می شود. وی در ادامه عنوان کرد: تجمع بازیکنان نفت در وزارتخانه به علت این است که آنها خواسته ای جز مطالبات فوتبالی ندارند. همچنین با مصوبه سازمان لیگ بازیکنان نفت
چه کسی می خواهند جلوی سرخ آبی ها را بگیرند؟
. او درباره مذاکره باشگاه ها با برخی بازیکنان ذوب هم اظهار کرد: چند باشگاه با 2-3 بازیکن ما مذاکره کردند در حالی که آن ها با ما قرارداد داشتند که این کار غیر اخلاقی بود. به همکارانم در سایر باشگاه ها گفته ام که تنها می توانند با بازیکنان آزاد ما مذاکره کنند و برای سایرین باید رسما از طریق باشگاه اقدام کنند. آذری در پایان گفت: هنوز گل محمدی فهرست مازاد ارائه نداده و ما در حال تلاش هستیم که بازیکنان مورد نظر او را جذب کنیم. تمرین های تیم از 28 خرداد ماه آغاز می شود.
طیبی: نمی خواهم در تیم ملی ذخیره باشم
خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: نمی خواهم به عنوان یک بازیکن ذخیره در تیم ملی باشم و می خواهم بجنگم تا در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرم. به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمد طیبی اظهار کرد: زمانی که سیداکبر پورموسوی سرمربی تیم شد، به من گفت که به تو نیاز دارم و انتظار دارم که تیم را جمع کنی. البته خارج از این مسایل، من خودم را جزو خانواده استقلال خوزستان
تصمیم گیرندگان کاری نکنند که نفت به سرنوشت پاس دچار شود/ تصمیمی گرفته نشود که پشیمان شویم
برنامه ریز ها موفق تر عمل کردند. عضو هیئت امنای باشگاه نفت تهران با اشاره به واگذاری این باشگاه گفت: به تصمیم گیرندگان در این زمینه پیشنهاد می کنم واگذاری یا انتقال باشگاه بر اساس برنامه باشد و احساسی تصمیم نگیرند. تصمیمی بگیرند که در مدار برنامه و جهت رشد و موفقیت های بیشتر باشگاه نفت باشد. این باشگاه متعلق به خانواده نفت بوده و اگر امروز صورت مسئله را پاک کنیم، این ابهام را در خانواده
نفتی های معترض به دیدار تاج رفتند
فارس: تعدادی از بازیکنان نفت تهران امروز مقابل وزارت نفت حاضر شدند تا اعتراض خود بابت وضعیت نابسامان این تیم را به گوش بیژن زنگنه وزیر نفت برسانند. نفتی ها بعد از این اتفاق به همراه منصور قنبرزاده مدیرعامل فصل قبل باشگاه نفت راهی فدراسیون فوتبال شدند تا مشکلات شان را به گوش مهدی تاج رئیس فدراسیون برسانند.
خبر خوش برای تراکتورسازان
باشگاه تراکتورسازی صبح امروز دو بازیکن مورد نظر خود و هواداران را جذب کرد. به گزارش خبرآنلاین؛ محمد ابراهیمی در فصل اخیر لیگ برتر با به ثمر رساندن 10 گل در رده دوم گلزنان قرار گرفت و به دوران اوج خود برگشت که این عملکرد، او را مورد توجه باشگاه های استقلال تهران و تراکتورسازی قرار داده بود. ابراهیمی پس از جدایی رسمی از گسترش فولاد و بررسی پیشنهاداتش تصمیم گرفت در تبریز بماند و به تیم
نفت تهران در آستانه واگذاری به انزلی/ ملوان در لیگ برتر، ملوان نوین در لیگ یک
آستانه انتقال به اراک بود که رسانه ها جلوی این انتقال را گرفتند. اما ظاهرا این بار شهر انزلی مقصد نفت تهران شده است. در روزهای گذشته احمد دنیامالی، عضو شورای شهر تهران که رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان انزلی است، پیگیر این انتقال بود. دنیامالی که خودش اهل شهر انزلی است با ریاست فدراسیون قایقرانی به شهرت رسید و حالا می خواهد یکی از سهمیه های لیگ برتری پایتخت را به گیلان منتقل کند. درباره
قنبرزاده:امروز بعدازظهر نفت به فروش می رسد
مدیرعامل نفت تهران گفت: تا امروز بعدازظهراز بین یک خریدار تهرانی و شهرستانی باشگاه به فروش می رسد. به گزارش کاپ ، منصور قنبرزاده درباره تجمع جمعی از بازیکنان نفت جلوی درب وزارت نفت اظهار داشت: بازیکنانی که جلوی وزارتخانه آمدند حق و مطالباتشان را می خواستند. به هرحال فصل نقل و انتقالات است و آنها باید تکلیف خود را برای فصل بعد بدانند. وی درباره روند واگذاری باشگاه نفت
ناراحتی عالیشاه از پرسپولیسی ها او را به استقلال نزدیک تر کرده؟
روز نو : با انتقال وحید امیری به پرسپولیس، حالا ابهام زیادی درباره وضعیت عالیشاه پیش آمده است. وحید امیری به باشگاه پرسپولیس رفت و قراردادش را با این تیم امضا کرد. حال با پیوستن امیری به پرسپولیس امید عالیشاه گزینه اول استقلالی ها برای سمت چپ این تیم است. عالیشاه در لیست فصل آینده برانکو قرار دارد اما به نظر می رسد با پیوستن امیری جایگاه او در این تیم به خطر بیفتد. امید در لیگ
استقلال خوزستان قید شیخ ویسی را می زند
به گزارش"ورزش سه"، مسئولان استقلال خوزستان مدتی است که منتظر صدور رضایت نامه وحید شیخ ویسی هستند و حتی با منصور قنبرزاده در زمان مدیرعاملی اش توافق کرده بودند اما اکنون وضعیت نفت تهران در بلاتکلیفی کامل به سر می برد. با توجه به اینکه استقلالی های خوزستان تمرینات خود را شروع کرده اند و اینگونه که از ظواهر و حواشی باشگاه نفت پیداست، استقلالی های خوزستان ممکن است قید شیخ ویسی را بزنند و به زودی سراغ گزینه دیگری بروند، مگر انکه در طی امروز و فردا اتفاق خاصی برای شیخ ویسی و باشگاه نفت بیفتد. ...
امیدوارم با فرکی بهترین فصل فوتبالی ام را سپری کنم
به گزارش پانا، مهدی ترابی، پدیده فصل گذشته لیگ برتر و تیم ملی فوتبال کشور روز گذشته (یکشنبه)، قرارداد خود را با باشگاه سایپا تمدید کرد تا در فصل پیش رو همراه این تیم در لیگ برتر حاضر باشد. ترابی در گفت وگو با سایت باشگاه سایپا به سؤالات پاسخ داده است: *یکی از چهره های خبرساز فصل نقل وانتقالات فوتبال بودی و تیم های زیادی از جمله استقلال و پرسپولیس هم خواهان تو بودند، اما در نهایت
گزینه بعدی استقلال خوزستان کدام دروازه بان است؟
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، پس از جدایی خسوس از آبی های خوزستان ، مسئولان این تیم تلاش کردند تا برای جایگزینی وی دروازه بان ایرانی جذب کنند و به همین منظور برای جذب وحید شیخ ویسی دروازه بان دوم تیم نفت تهران دست به کار شدند اما این بازیکن با باشگاه نفت قرارداشت و به همین دلیل قرار شد شیخ ویسی پس از فسخ قرارداد با نفت به استقلال بپیوندد. بر همین
نفتی ها از وزارت نفت به سازمان لیگ رفتند/ قنبرزاده جای وزیر با بازیکنان صحبت کرد
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بازیکنان تیم فوتبال نفت امروز (دوشنبه) مقابل وزارت نفت تجمع کردند. علیرضا عزتی، کاپیتان نفت قصد داشت با بیژن زنگنه، وزیر نفت دیدار کند که به او اجازه ملاقات داده نشد. بازیکنان نفت سپس راهی سازمان لیگ شدند تا وضعیت خود را مشخص کنند. ظاهراً از دفتر وزیر به کاپیتان نفت گفته می شود وارد ساختمان شود اما منصور قنبرزاده به جای وزیر نفت با
چه کسی مالک آرای طلایی طرفداران سندرز خواهد شد؟
به ما چه که بین این دو دخالت کنیم. اسراییل، خودش باید سرنوشت خودش را مشخص کند. آمریکا، نباید در این میان پا بگذارد. اما تهدید اصلی فعلی جهان، به نظر من کره شمالی است. من دست به دست چین با گفتمان این عارضه خطرناک را رفع میکنم. بهترین راه این است که دو کره را آشتی بدهیم و متحد کنیم و نیروهای خودمان را از آنجا انتقال دهیم تا این قدر دچار فرسایش نشویم. اما در مورد برکسیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا