سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۰:۳۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۱۹

قنبرزاده:به استقلال نمی روم، جایی که ساختار ندارد مدیریت امکان پذیر ...

منصور قنبرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، در خصوص حضورش در جلسه اعضای کمیته واگذاری باشگاه نفت گفت: من عضو کمیته 4 نفره انتقال باشگاه نفت نیستم و نمی دانم که چه تصمیمی برای آینده این باشگاه گرفته اند اما موضوعی که هست این است که از من خواستند که گزارش کارشناسی خودم را اعلام کنم و من هم گزارش فنی خود را به مسئولان امر ارائه دادم اما اینکه تصمیم چه باشد برعهده من نیست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)