سایر منابع:
سایر خبرها
روحانی:باید از فضای پسابرجام حداکثر استفاده را ببریم
قراردادهای نفتی اصلاح شده قرار است در دولت تصویب شده و به مجلس شورای اسلامی برای انطباق با قوانین خواهد آمد، امیدواریم این قرارداد چهارچوبی باشد که طریق آن حرکت کنیم. روحانی اظهار داشت: روسای سه قوه در اینکه ما باید تحرک خود را در زمینه جذب سرمایه گذار و فناوری های نوین بیش از پیش اقدام کرده و از آن استفاده کنیم تأکید و حمایت می کردند و اعلام داشتند که این حرکت باید به خوبی در جامعه بوجود
انقلاب پزشکی علی منصور در استقلال
به گزارش خبرورزشی، علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال قصد دارد یک کار جدید در فوتبال ایران انجام دهد، کاری که درست و حرفه ای به نظر می رسد و برگرفته از تجربه تلخ او در فصل گذشته نفت تهران است. منصوریان در همین خصوص گفت: تمامی بازیکنان استقلال قبل از ثبت قرارداد، باید تست های پزشکی را توسط دکتر نوروزی پشت سر بگذارند و بعد از اینکه نتیجه این تست ها به سرپرست تیم منصور پورحیدری ابلاغ شد، قرارداد
بمب پرسپولیسی ها سر از لیگ قهرمانان اروپا در می آورد؟
خبر ورزشی: کاوه رضایی هم یکی از سوژه های نقل و انتقالات این فصل است. منتها فرقی که او با بازیکنانی مثل بختیار رحمانی دارد این است که به فکر بازی کردن در خارج است و به همین دلیل مذاکراتش با تیم های ایرانی خیلی جدی گرفته نمی شود. کاوه رضایی را از مدت ها قبل تیم های بزرگ می خواستند. از زمانی که او تبدیل به ستاره ای در فوتبال ایران شد، مربیان زیادی دوست داشتند این بازیکن را جذب کنند. اما وقتی باشگاه
صبا تغییر موضع داد
باشگاه صبای قم روز گذشته از جذب امیرارسلان مطهری، محمد دانشگر و رضا علیاری بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران خبر داد و این مسئله را در سایت رسمی خود اعلام کرد. بعد از این اتفاق مسئولان باشگاه نفت نسبت به این مسئله موضع گیری کردند و گفتند این بازیکنان با نفت قرارداد دارند و انتقالشان غیر رسمی است و حتی صبا را به شکایت تهدید کردند. مسئولان باشگاه صبا نیز تغییر موضع دادند و خبر روز گذشته سایت خود را که روی توافق قطعی تنظیم شده بود به انجام مذاکره تغییر دادند.
هوری در لیگ شانزدهم هم نفتی می ماند
جدایی دروازه بان باتجربه تیم صنعت نفت آبادان تکذیب شد. به گزارش نخست نیوز و به نقل از ورزش سه، حسن هوری دروازه بان باتجربه تیم صنعت نفت آبادان که شایعاتی درباره جدایی اش از این تیم به وجود آمده، در این تیم خواهد ماند. نادر دست نشان، سرمربی تیم صنعت نفت در این باره به "ورزش سه" می گوید: حسن هوری یکی از ارکان موفقیت ما در صعود به لیگ برتر بوده و برخلاف شایعات بچه ها دوستش دارند. او دروازه بان مورد علاقه هواداران است و قطعا در تیم ما می ماند. البته قرار است یک دروازه بان دیگر هم جذب کنیم تا در کنار هوری قرار بگیرد و استحکام دروازه مان را بیشتر کنیم. ...
سوشا مکانی به باشگاه پرسپولیس رفت
.jwplayer { display: inline-block; } دروازه بان فصل گذشته پرسپولیس امروز به این باشگاه مراجعه کرد. به گزارش خبرنگار مهر، سوشا مکانی که فصل گذشته در تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشت، با اتمام لیگ در لیست مازاد برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت و حتی خبرهایی مبنی بر مذاکره اش با باشگاه سایپا منتشر شد. مکانی بعد از ظهر امروز چهارشنبه برای پیگیری کارهای شخصی خود به باشگاه پرسپولیس رفت تا با مسئولان این باشگاه دیدار و گفتگو کند. + 1 - 1
عزتی: منصوریان باید به قولش عمل میکرد
جلسه دیروز نفتی ها با تاج عنوان کرد: رئیس فدراسیون فوتبال به ما اعلام کرد اگر تا چند روز آینده تکلیف بازیکنان از سوی باشگاه مشخص نشود ما می توانیم بازیکن آزاد باشیم و به هر تیمی که خواستیم برویم. زمان تعیین نکردند اما فکر می کنم تا شنبه اگر اتفاق خاصی رخ ندهد بازیکنان نفت آزاد شوند. حضور ما در سازمان لیگ به خاطر بحث مطالبات و قراردادمان بود. من و سایر بازیکنان حرف مان این بود که این تیم اگر به شهر
حضور سوشا مکانی در باشگاه پرسپولیس
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛سوشا مکانی برای دریافت رضایت نامه و مشخص کردن وضعیت مالیاتش و پیگیری محررومیت خود دقایقی پیش وارد باشگاه پرسپولیس شد. سوشا مکانی از سوی کمیته اخلاق به مدت 6 ماه محروم شده بود که برای دریافت مدارک خود به باشگاه پرسپولیس رفت. مکانی هنوز وضعیتش مشخص نشده است و باید دید فصل بعد در درون دروازه کدام تیم می ایستد. انتهای پیام/
سوشا مکانی به باشگاه پرسپولیس رفت
طرفداری- سوشا مکانی، دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس، به این باشگاه رفت. مکانی که اخیرا با حکم کمیته اخلاق 6 ماه از حضور در میادین فوتبالی محروم شد، برای دیدار با مسئولان این تیم، وارد باشگاه پرسپولیس شد. البته هنوز از جزئیات این موضوع اطلاعی در دست نیست.
حضور سوشا مکانی در باشگاه پرسپولیس
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: سوشا مکانی که با آمدن علیرضا بیرنواند دیگر جایی در پرسپولیس ندارد، امروز (چهارشنبه) در باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا با مسئولان این باشگاه صحبت کند. این بازیکن با حکم کمیته اخلاق 6 ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شده است که البته هنوز این حکم رسماً اعلام نشده است.
تردید استقلال برای جذب حدادی فر/ یک مدافع برزیلی دیگر می آید
مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند خط دفاعی خود را با جذب یک مدافع برزیلی دیگر تقویت کنند. به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در نقل و انتقالات لیگ برتر موفق شده است بختیار رحمانی، محمدحسین کنعانی زادگان، ووریا غفوری، فرشید باقری و علی قربانی را جذب کند و مذاکره برای به خدمت گرفتن چند بازیکن دیگر ادامه داد. * پادوانی، نزدیک به استقلال لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی
زهیوی: هر دروازه بانی به استقلال خوزستان بیاید ذخیره داودی می شود
، چون گودرز داودی را در اختیار داریم که هیچ چیزی از خسوس کمتر ندارد. مطمئن باشید هر دروازه بانی به استقلال خوزستان بیاید، ذخیره داودی می شود. او پارسال هم می توانست برای ما بازی کند، ولی انصافاً خسوس خوب کار کرد و بیرون گذاشتن این دروازه بان ریسک بزرگی بود. مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در خاتمه تصریح کرد: در خط دفاع نیز پورقاز به تیم ما اضافه شده که او هم خیلی بهتر از کولیبالی است و با فکر فوتبال بازی می کند. ما فقط نیاز به یک هافبک بازیساز داریم تا تیم مان تکمیل شود. 2051 ...
فصل قبل قرار بود به پرسپولیس بروم
زنوزی، حسن زاده، خطیبی و آذرنیا ممنون هستم. از فراز کمالوند هم تشکر می کنم که به من لطف داشت و مدیون او هستم. به هر حال قسمت این بود که به تراکتور بیایم. هدف شخصی خودت در تراکتور چیست؟ من اگر هدف شخصی داشتم به استقلال یا پرسپولیس می رفتم. پارسال که از تراکتور جدا شدم از پرسپولیس پیشنهاد داشتم و حتی با آقای درخشان در جلسه ای صحبت کردم و قرار بود به پرسپولیس بروم. با این حال دلم با
مهاجم ذوب آهن در تیررس تراکتورسازی
طرفداری- مسعود حسن زاده، مهاجم 25 ساله تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، یکی از گزینه های مد نظر تراکتورسازی است. این مهاجم جوان که همواره مورد توجه استقلال و پرسپولیس قرار داشته، حال نظر تراکتورسازان را به خود جلب کرده است. امیر قلعه نویی، سرمربی تراکتورسازان از مسئولان این تیم خواسته تا برای جذب او اقدام کنند. حسن زاده دو فصل با ذوب آهن قرارداد دارد و گفته می شود مسئولان تراکتورسازی برای به خدمت گرفتن او نامه ای رسمی را به باشگاه ذوب آهن ارسال کرده اند. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این حسن زاده در نهایت پیراهن سرخ تراکتور را بر تن خواهد کرد یاخیر؟ ...
سلیمی پس از 6 سال از فولاد جدا شد
دروازه بان تیم فوتبال فولادخوزستان به صورت توافقی از این باشگاه جدا شد. علیرضا سلیمی پس از مذاکره با مسوولان باشگاه فولاد خوزستان، در نهایت به صورت توافقی از جمع سرخ پوشان جدا شد. سلیمی در حالی پس از شش سال از تیم فولاد جدا شد که یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد داشت.
واکنش تند غلامحسین پیروانی به خبر انحلال تیم برق شیراز
خوب نیست. نه پولی هست و نه اسپانسری که کمک حال فوتبال باشد. آدم دلسوزی هم نیست که دست فوتبال شیراز را بگیرد و کاری هم نمی شود کرد. اما همه اینها دلیل نمی شود که آقایان به خودشان اجازه بدهند پروانه تیم ریشه داری مثل برق را منحل کنند. هیچ تیمی در فوتبال ایران وجود ندارد که از نظر مالی شرایط ایده آل داشته باشد و حرفه ای باشد. پرسپولیس و استقلال هم حرفه ای نیستند. برق که دیگر جای خود دارد. حتی وزارت نفت
مظلومی:ناگفته های استقلال را به وزیر می گویم/ هنوز سرمربی هستم
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رویز مظلومی در گفتگو با مهر در مورد عملکرد آبی پوشان در خصوص جذب بازیکنان جدید گفت: به اعتقاد من استقلال تا اینجای کار بازیکنان خوبی را جذب کرده و فکر می کنم اگر بتوانند یکی، دو بازیکن دیگر که مورد نظر کادر فنی است جذب کنند می توانند یک تیم موفق را روانه میدان کنند. وی تاکید کرد: البته رقبای استقلال مانند پرسپولیس و تراکتورسازی هم بیکار نبوده و
جدایی 3بازیکن ازفولاد خوزستان قطعی شد
به گزارش بولتن نیوز؛ علیرضا سلیمی دروازه بان 33 ساله تیم فولاد خوزستان که یک سال دیگر با این تیم قرارداد داشت، پس از برگزاری چند جلسه با مسئولان باشگاه فولاد، در نهایت به صورت توافقی از این تیم جدا شد. این دروازه بان در فهرست بازیکنان موردنظر نعیم سعداوی برای فصل جدید قرار نگرفته بود و در نهایت از فولاد خوزستان جدا شد. علیرضا سلیمی در دوره سرمربیگری مجید جلالی به فولاد خوزستان پیوست و
علیرضا سلیمی از فولاد جدا شد
به گزارش بدرپرس، علیرضا سلیمی دروازه بان 33 ساله تیم فولاد خوزستان که یک سال دیگر با این تیم قرارداد داشت، پس از برگزاری چند جلسه با مسئولان باشگاه فولاد، در نهایت به صورت توافقی از این تیم جدا شد. این دروازه بان در فهرست بازیکنان موردنظر نعیم سعداوی برای فصل جدید قرار نگرفته بود و در نهایت از فولاد خوزستان جدا شد. علیرضا سلیمی در دوره مربیگری مجید جلالی به فولاد خوزستان
قرمز و آبی مدعی، دست صنعتی ها را از پشت بستند!
اصفهان در حالی به ته دیگ برخوررد کرده که دو رقیب سنتی سپاهان و ذوب آهن یعنی تیمهای پرسپولیس و استقلال این روزها مشغول تاخت و تاز در فوتبال ایران هستند و پولهایی به بازیکنان پرداخت می کنند که حتی از قالب منطق هم خارج است. سالها بود که باشگاه های صنعتی و به خصوص دو باشگاه اصفهان مورد اتهام تیمهای پرطرفدار قرار می گرفتند که با ریخت و پاشهای میلیاردی و بستن قراردادهای مالی بالا امکان رسیدن
از اخباری پیتر چک و بنگر 37ساله تا حضور اف14 محبوب و ادینهوی آقای گل
تیم فوتبال تراکتورسازی را با خریدهای جدیدش مورد نقد و بررسی قرارداده ایم که در ادامه می خوانید. تبریزمن، سرویس ورزشی: تیم فوتبال تراکتورسازی در فصل گذشته با کسب 51 امتیاز در رده چهارم جدول و پشت سر استقلال قرار گرفت و عملا با شکست استقلال مقابل ذوب آهن در فینال جام حذفی دست شاگردان امیر قلعه نویی از حضور دوباره در لیگ قهرمانان آسیا کوتاه ماند. آنها در رقابتهای جام باشگاه های آسیا نیز
3 خارجی در راه آبادان/ روزهای کم سر و صدای برزیلی ها
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای حضور در لیگ بر تر فوتبال کشور با 3 بازیکن خارجی به توافق رسیده است. به گزارش از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که به تازگی راهی لیگ بر تر فوتبال کشور شده در حال تدارک برای حضور در این آوردگاه است. در حالی که فشار زیادی بر روی این باشگاه به خاطر منفعل عمل کردن در بازار نقل و انتقالات وجود دارد، اما از گوشه و کنار اخباری نیز مبنی بر جذب
کادر فنی صبا تکمیل شد/سه بازیکن نفت به صبا پیوستند/تمدیدی ها 8 نفر شدند
لیگ برتر فوتبال کشور در صبا توپ خواهد زد. لک از صبا جدا شد بعد از مذاکره دایی با فروزان دروازه بان سیاه جامگان و تمدید قرارداد دروازه بان دوم این تیم یعنی میلاد فراهانی به نظر می رسید دایی چندان مایل به ماندن حامد لک در این تیم نیست و لک از جمع بازیکنان صبا جدا شد. حضور سه نفتی در صبا بعد از اینکه زمزمه های واگذاری امتیاز نفت تهران به ملوان بندر انزلی به
صنعت نفت یک تیم کامل بازیکن می خواهد
خوزستان اسپورت- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امکان عقد قرارداد با 11 بازیکن بزرگسال دیگر را خواهد داشت. به گزارش خوزستان اسپورت، باشگاه نفت آبادان طی هفته گذشته با 7 بازیکن فصل گذشته این تیم به اسامی حسین بغلانی، علی عبدالله زاده، محمد پورمحمد، امیر ذلیکانی، میلاد جهانی، محمدزبیر نیک نفس و محمد شادکام تمدید قرارداد کرد. با تمدید قراردادهای 7 بازیکن مذکور، لیست 18 نفره بازیکنان
عبدالله زاده: هواداران صنعت نفت صبور باشند
: باشگاه در حال حاضر با هفت بازیکن فصل گذشته تیم تمدید کرده و یک بازیکن هم از استقلال اهواز جذب کرده است. در حال حاضر هم با بازیکن خاصی قرارداد نبسته اند، چرا که بازیکنان مبلغ بالایی را پیشنهاد می دهند. با توجه به این که نفت آبادان به لیگ برتر آمده و به صورت خصوصی شده است، بودجه بالایی ندارد که بخواهد پیشنهاد بالای بازیکنان را قبول کند. همین هم کار را برای باشگاه سخت کرده است و باشگاه هم منتظر است که
رونمایی از سورپرایز بعدی منصوریان؛ یک گلزن تمام عیار
-سرمربی استقلال همچنان به دنبال جذب یک مهاجم اسمی و بزرگ است. بعد از آن که وحید امیری مهاجم تیم نفت از چنگ استقلال گریخت و با پرسپولیس قرارداد بست، استقلالی ها همچنان به دنبال جذب یک مهاجم بزرگ هستند. در همین رابطه شنیده می شود آرش افشین، مهاجم ملی پوش سابق فوتبال کشورمان که با گذراندن خدمت مقدس سربازی مشکلی هم بابت حضور در تیم های غیر نظامی ندارد، گزینه استقلالی ها شده است
ملوان مقصر شرایط فعلی نفت نیست/ استدلال ها ما را به یاد دوران قاجار می اندازد
به گزارش گیل خبر، مسعود رضاییان درباره بحث ها و اظهار نظرهای مختلفی که پس از پیروزی ملوان در مزایده باشگاه نفت تهران صورت گرفته است، اظها ر کرد: این روزها گفت و گو ها و مصاحبه های زیادی صورت می گیرد، اما ما تصمیم به سکوت گرفته بودیم. در شرایطی که همهمه و هجمه وجود دارد و همه فریاد می زنند، ما آرام نشسته ایم تا در فرصت مناسب حرفمان را بزنیم. باشگاه نفت مسابقه ای را برای فروش امتیازش تدارک دید و ما
فروش نفت یک خیانت بزرگ است | در گذشته هر بازیکن پرسپولیس 4 نوع قرارداد داشت!
/> وی در پاس خ به این سوال که چرا اداره کل ورزش و جوانان استان تهران که به دنبال تحت پوشش قرار دادن استقلال و پرسپولیس بود نمی تواند مالکیت نفت “باشگاه نفت را بر عهده بگیرد، گفت: باشگاه ها ی استقلال و پرسپولیس برند هستند و می توانند هزینه های خود را از طریق اسپانسر پوشش دهند. اما نفت تهران هیچ اسپانسر ی ندارد و اگر غیر از این بود این باشگاه به این روز نمی افتاد. عضو هیئت مدیره پرسپولیس
جولان پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات
همه این بازیکنان روی هم چیزی حدود چهار میلیارد تومان می شود. به نظر می رسد باید یکی همان طور که دست استقلالی ها را برای وزیر رو کرد، شاخک های وزارت را به سمت پرسپولیس هم بچرخاند. از همه مهم تر این است که بهای این همه ارزش مالی گذاشتن به چنین بازیکنانی قرار است چه باشد؟ آیا استقلال خوزستان با تیمی بدون ستاره برای درس گرفتن کافی نیست؟ راستی پرسپولیس از مثلاً آکادمی خود برای فصل جدید چند بازیکن جذب کرده است؟
دلیل جدایی گلر اول فولاد از زبان خودش
وانانیوز-علی سلیمی بعد از 6 سال حضور در فولاد خوزستان تصمیم به جدایی گرفت. این گلر عملکرد خوبی در فولاد داشت و در لیگ چهاردهم با 16 کلین شیت رکورددار شد. سلیمی همراه با فولاد در لیگ سیزدهم به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید. وی در مورد جدایی اش از فولاد خوزستان صحبت های زیر را انجام داد: جدایی ات از فولاد قطعی شد؟ بله با باشگاه توافق کردم تا امسال به همکاری مان