یاهو مسنجر تعطیل می شود - جماران

جماران ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۰۱

یاهو مسنجر تعطیل می شود

نسخه قدیمی یاهو مسنجر 15 مرداد برای همیشه بسته خواهد شد. به گزارش جماران به نقل از ایسنا، با بیش از 18 سال خدمت صادقانه در فرستادن پیام ها، ایموجی ها و درخواستهای هویتی کاربران در سراسر اینترنت، یاهو اعلام کرده که توافق کرده اند تا در تاریخ پنجم آگوست (15 مرداد) برنامه قدیمی مسنجر خود را تعطیل کنند. این برنامه در سال 1998 تحت عنوان یاهو پیجر راه اندازی شد، اما هنگامی که سال گذشته این شرکت، نسخه جدیدتری از این اپلیکیشن را ارائه داد، به فراموشی سپرده شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)