ساوجبلاغ | از نابینایان موفق ساوجبلاغی تجلیل شد - سازمان بهزیستی کشور

سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۳/۰۷/۲۶ - ۰۲:۱۵

ساوجبلاغ | از نابینایان موفق ساوجبلاغی تجلیل شد

روز چهارشنبه بیست و پنجم مهرماه با همکاری مرکز توانبخشی رویش مجری طرح توانمند سازی افراد دارای معلولیت طی مراسمی با حضور"نادر زیدی" مسئول اداره حراست بهزیستی استان البرز،"انسیه علیزاده" رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ ،"جواد گلسرخی"رئیس اداره ورزش و جوانان ،"حسن کوه فلاح" بخشدار چندار از عزیزان نابینا وکم بینا موفق در زمینه های ورزشی و هنری تجلیل و قدردانی شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)