ممنوعیت انتشار نشریات و آثار غیر ضروری توسط ارگان های دولتی - قم پرس

قم پرس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۲۸

ممنوعیت انتشار نشریات و آثار غیر ضروری توسط ارگان های دولتی

یک مقام مسئول در خزانه داری کل کشور اعلام کرد: براساس آئین نامه داخلی کمیسیون انتشارات دولتی، از صرف بودجه و اعتبارات دولتی برای انتشار نشریات و دیگر آثار غیر ضرور، جلوگیری می شود. به گزارش خبرنگار مهر، علی فعال قیومی افزود: این ممنوعیت بر پایه آئین نامه داخلی کمیسیون انتشارات دولتی اعمال خواهد شد که 12 اردیبهشت ماه سال جاری، در 13 ماده و 6 تبصره به تایید وزرای امور اقتصادی و دارایی و فرهنگ و ارشاد اسلامی رسید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)