واکنش رضایی به پیر بودن بنگر - افکار نیوز

افکار نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۳۰

واکنش رضایی به پیر بودن بنگر

به گزارش افکارنیوز ، رحمان رضایی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شرایط تیم تراکتورسازی می گوید: شرایط خوب است. با هماهنگی میان قلعه نویی و مدیرعامل باشگاه، بازیکنانی به تیم اضافه شدند. چند بازیکن دیگر هم به تراکتورسازی خواهند پیوست تا تیم مان برای فصل آینده تکمیل شود و بتوانیم لیگ شانزدهم را با قدرت شروع کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)