برهانی: برخی ها از نیم فصل فعالیت کردند که از استقلال بروم/ از هوادارانمان ممنونم - نود

نود ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۴۱

برهانی: برخی ها از نیم فصل فعالیت کردند که از استقلال بروم/ از هوادارانمان ...

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت: بازی نکردنم در استقلال فوتبالی نبود. به گزارش وب سایت نود، آرش برهانی که در شبکه ورزش حاضر شده بود درباره جدایی اش از استقلال اظهار داشت: لحظات بسیار خوبی را با طرفداران استقلال در این چند ساله داشتم و جا دارد که از همین جا از آنها تشکر می کنم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)