دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۳۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۹:۴۹

90/ ویسی خودش هم می داند من بازیکن خوبی هستم!

لیست خروجی سپاهان با واکنش بازیکنان همراه شد و هر یک از آنها در این رابطه اظهارنظر های متفاوتی کرده اند. عده ای قرارداد دارند و دوست داشتند بمانند که کادر فنی آنها را نخواست و عده ای هم که قراردادشان به پایان رسیده بود قرار گرفتن شان در لیست مازاد ناراحت شان کرده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)