فرماندار داراب فارس: موضوع سقوط بالگرد در دست بررسی است - قم پرس

قم پرس ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۱:۴۹

فرماندار داراب فارس: موضوع سقوط بالگرد در دست بررسی است

عبدالرضا قاسمپور دوشنبه شب به خبرنگار ایرنا افزود: برخی افراد محلی بیان کردند که سقوط یک شیء نورانی که شبیه بالگرد بوده در ارتفاعات شهرستان داراب هم مرز با استان کرمان موجب آتش سوزی جنگل های آن منطقه شده است. قاسمپور گفت: بلافاصله ستاد بحران شهرستان را تشکیل داده و اعلام آماده باش دادیم و با توجه به صعب العبور بودن منطقه یک گروه کوهنوردی به ارتفاعات کوههای داراب برای بررسی موضوع اعزام شدم که هنوز در منطقه حضور دارند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)