عضو جدید هیات مدیره استقلال انصراف داد! - خبرگزاری تابناک

خبرگزاری تابناک ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۱۹

عضو جدید هیات مدیره استقلال انصراف داد!

عضو جدید و البته بانکی هیات مدیره باشگاه استقلال از حضور در پست جدید خود انصراف داد. به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا حسین زاده که روز گذشته با حکم وزارت ورزش و جوانان به عنوان عضو جدید هیات مدیره استقلال انتخاب شد، به دلیل مشغله کاری از حضور در هیات مدیره این باشگاه تهرانی انصراف داد. حسین زاده اکنون مدیریت بانک ملی ایران را بر عهده دارد. او پیش از این رییس اداره سازمان و روش های این بانک بوده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)