سود و زیان حذف ارز مبادله ای - مجمع واردات

مجمع واردات ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۸

سود و زیان حذف ارز مبادله ای

ارزیابی سازمان توسعه تجارت حاکی از این است که از ابتدای سال جاری تا 10 خرداد استفاده از ارز مبادله ای برای ثبت سفارش واردات در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته با کاهش 20 درصدی به 7/ 11میلیارد دلار رسیده است؛ این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته این رقم 5/ 14 میلیارد دلار بود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)