ستاره هایی که رفتن شان به سود تیم شد/ طارمی و امثال او مهم نیستند - دولت بهار

دولت بهار ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۲۷

ستاره هایی که رفتن شان به سود تیم شد/ طارمی و امثال او مهم نیستند

دولت بهار: پرتغال بدون رونالدو بهتر بود، فرانسه بدون کانتونا قهرمان شد، آرژانتین با مسی قهرمان نشد، تیم امید بدون دایی آقای آسیا شد تا ثابت شود که طارمی ها و نویدکیاها و شهباززاده ها چندان مهم نیستند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)