غارت بیت المال از دوران سازندگی شروع شد - عصر فارس

عصر فارس ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۷:۱۸

غارت بیت المال از دوران سازندگی شروع شد

امام جمعه شیراز گفت:مشکل کشور ما سوء مدیریت است نمی شود دزدان خرده پا را محاکمه کرد، اما به افرادی که دزدی کلان می کنند، بگوییم به دلیل آبروداری از معرفی آنها خودداری می کنیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)