تجلیل رییس مجلس از خادمان شهرستان های کاشمر و طبس - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۸

تجلیل رییس مجلس از خادمان شهرستان های کاشمر و طبس

رییس مجلس شورای اسلامی از خادمان مرقد شهید آیت الله مدرس و امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) تجلیل و قدردانی کرد. به گزارش خبرگزاری ایسنا، علی لاریجانی صبح امروز(چهارشنبه، 24 دی) با حضور در جمع تعدادی از خادمان مرقد شهید آیت الله مدرس در کاشمر و امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) در طبس، به آنها خوشامد گفت و از زحمات آنها تجلیل و قدردانی کرد. این دیدار در تالار آفتاب مجلس شورای اسلامی صورت گرفت و رییس مجلس از تلاش های خادمان در جریان سفر ماه گذشته به کاشمر سپاسگزاری کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)