گسترش ظرفیت های شلمچه در مسیر توسعه اروند - روزنامه سراسری سایه

روزنامه سراسری سایه ۱۴۰۴/۰۸/۲۷ - ۰۱:۰۶

گسترش ظرفیت های شلمچه در مسیر توسعه اروند

لیلا علاوی نژاد/عضو هیئت مدیره منطقه آزاد اروند در نمایشگاه کیش اینوکس 2025 از تقویت ظرفیت های مرز شلمچه، اخذ کد واردات و آغاز ترانزیت محموله ها به عنوان گام های اساسی در توسعه مبادلات تجاری منطقه خبر داد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ امید بن عباس درگفت وگوبا اکوایران با تشریح ظرفیت های اقتصادی اروند، این منطقه را دومین منطقه آزاد بزرگ و پرجمعیت کشور دانست که با وسعتی بیش از 37 هزارهکتار، محیطی گسترده و مناسب برای جذب سرمایه گذاران و توسعه تجارت فراهم کرده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)