درخواست وزیر ارتباطات درباره ماهواره ملی - دیدبان

دیدبان ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۶:۴۷

درخواست وزیر ارتباطات درباره ماهواره ملی

وزیر ارتباطات با اشاره به این که نیازمندیم با تکیه بر توان داخلی ماهواره متعلق به خودمان را با عنوان ماهواره ملی بسازیم گفت: امیدواریم بودجه سازمان فضایی 3 برابر اعتبارات فعلی آن شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)