روزبهانی: فدراسیون نشین ها دلیل ناکامی بوکس هستند - اتاق نیوز

اتاق نیوز ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۶:۳۸

روزبهانی: فدراسیون نشین ها دلیل ناکامی بوکس هستند

به گزارش اتاق خبر ، به نقل از ایسنا، بوکس ایران تنها یک سهمیه در المپیک 2016 ریو داشت و آن هم احسان روزبهانی در وزن 81 کیلوگرم بود که او در همان مبارزه اول مقابل نماینده المپیک شکست خورد و حذف شد. بعد از این ناکامی مسئولان فدراسیون بوکس در نشستی خبری به انتقاد شدید از احسان روزبهانی، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک پرداخته و اعلام کردند که این ناکامی قبل از اعزام روزبهانی به المپیک کاملا نمایان بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)