مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان: زلزله 4.7 ریشتری بندر لافت هیچ خسارتی نداشت - خبر بستک

خبر بستک ۱۴۰۵/۰۲/۳۰ - ۱۱:۰۲

مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان: زلزله 4.7 ریشتری بندر لافت هیچ خسارتی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، با اشاره به وقوع زمین لرزه ای به بزرگی 4.7 ریشتر در حوالی بندر لافت که در بندرعباس، جزیره قشم، بندر خمیر و برخی از روستاها احساس شد اعلام کرد که این زلزله ها تاکنون هیچ گونه خسارت جانی، مالی یا تخریب زیرساخت ها به همراه نداشته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)