رئیس جمهور: تفاهم نامه به نفع ایران است - روزنامه آرمان امروز

روزنامه آرمان امروز ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ - ۰۰:۵۳

رئیس جمهور: تفاهم نامه به نفع ایران است

آرمان امروز : پزشکیان در صحبت هایی تصریح کرد: تمام مفاد تفاهم نامه امضا شده بین ایران و آمریکا به نفع ماست و دستاوردهای این گفت وگو و مذاکره عیان خواهد شد. رئیس جمهور با بیان این که حرفهای رئیس جمهور آمریکا 180 درجه تغییر کرد، گفت: ترامپی که ما را از انجام بسیاری از کارها منع می کرد، در سخنرانی اخیر خود تمام آن ها را حق مردم و ملت دانست. 6 میلیارد دلار پول ما در قطر برخواهد گشت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)