افشارزاده:خیلی خوشحالم که بعد از مدت ها در تمرین حضور پیدا کردم - خبرگزاری ایپنا
سایر خبرها
حمایت از قلعه نویی در تمرین عصر امروز آبی پوشان+عکس
اینجا فرصت مناسبی بود تا این جماعت از سرمربی آبی ها حمایت کنند،باز هم با پلاکارد و شعار اگرچه که امروز هواداران حامی امیر قلعه نویی به باشگاه استقلال نرفتند تا صدای اعتراض خود را نسبت به مواضع بهرام افشارزاده به گوش وی برسانند اما این جمعیت محدود،برنامه های خود را به عصر امروز و تمرین استقلال منتقل کردند.
به خاطر استقلال از 700 میلیون گذشتم
مدافع استقلال اعتقاد دارد قول حل مشکلات مالی این باشگاه فقط در حد حرف است.میلاد فخرالدینی در مورد جلسه ای که افشارزاده چند روز پیش با بازیکنان برگزار کرد گفت: حرف در مورد حل مشکلات مالی زیاد زده شده اما هیچ اتفاقی نیفتاده است. ما از این حرف ها زیاد شنیده ایم و امیدوارم راهی پیدا شود که مشکلات بازیکنان حل شود. او در مورد اینکه مدیرعامل استقلال چندی پیش ادعا کرد بازیکنان و کادرفنی این
قول می دهم با دست پُر به دیدار تئاتری ها بیایم!
هم به همین منظور بوده است. ایرج راد هنرمند پیشکسوت تئاتر در ادامه ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این نشست گفت: خوشحالم که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به عنوان یکی از اصلی ترین متولیان فرهنگ و هنر به یکی از اصلی ترین وظایف اش که دیدار و هم اندیشی با خود هنرمندان است عمل می کند و این امید را به وجود می آورد که در دوره جدید، با همین مشاوره ها تغییرات مناسبی در روند سازمان ایجاد شود.
خادم: انتخاب سیاسی و نژادفلاح پیشنهاد وزارت بود
دلیل شرایط خاص به کارشان ادامه دهند. برای ادامه حیات هم راهی نداریم جز اینکه دنبال افرادی باشیم که حمایت مالی کنند. نماینده تام الاختبار وزیر ورزش در مورد اینکه استقلال به اندازه پرسپولیس مشکل ندارد گفت: شاید این تصور صورت بگیرد که من استقلالی هستم و می خواهم پرسپولیس را زمین بزنم. شرایطی که در باشگاه پرسپولیس وجود دارد متاثر از اتفاقاتی است که در زمین افتاده است. تیمی که در ابتدای فصل
کریمی: هیچ پولی نگرفته ایم
با این حال او به "ورزش سه" می گوید که تلاش می کند حتما در بازی حضور داشته باشد: من در بازی با ملوان مچ پایم پیچ خود و نتوانستیم تمرین کنم در این مدت فقط فیزیوتراپی کرده ام و امیدوارم بتوانم در بازی با پدیده بازی کنم. هافبک استقلال در مورد جلسه ای که بهرام افشارزاده با بازیکنان این تیم برگزار کرد هم گفت: من در این جلسه نبودم چون فیزیوتراپی می کردم و نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. اما می
انتقاد عضو هیئت مدیره آبی پوشان از قلعه نویی
به گزارش گروه ورزش رویکرد، معینی گفت: امیر قلعه نویی اهل مشاوره است و بارها با من تماس گرفته، اما متاسفانه او سعی می کند در این فصل به جای مشاوره از افراد باتجربه از مشاوران جوانانی که در اطراف او حضور دارند و بر تفکراتش نفوذ کرده اند، استفاده کند که نتیجه آن را می بینید. حمایت هیئت مدیره از کادرفنی مطالبی که در مورد استقلال و نتیجه نگرفتن این تیم از زمان آقای افشارزاده مطرح
سرنوشت مبهم 14 مربی در فصل آینده
هستند. ملوان و سیروس محجوب در حالی به فیروز کریمی پیشنهاد تمدید قرارداد 3 ساله را داده که سرنوشت این تیم و ادامه همکاری قوهای سپید با محجوب نیز مشخص نیست و نمایندگان این شهرستان به دنبال این هستند که مالکیت تیم را به منطقه آزاد بسپارند و این تغییرات سبب تصمیمات جدیدی در این رابطه خواهد شد. استقلال و امیر قلعه نویی؛ همه چیز به پایان فصل و نتیجه آبی پوشان در لیگ چهاردهم مربوط است
مسجد نما الگوی موفق کار فرهنگی خودجوش
انجام دادیم که مشروح آن از نظر شما می گذرد : خیلی ساده؛ مسجدنما از کجا شروع شد؟ همه چیز از یک ایده قشنگ و کار خودجوش شروع شد. ما چند دانشجوی فرهنگ و ارتباطات بودیم که دغدغه کار تربیتی و رسانه ای داشتیم. بهار 1392 وقتی توجه مون به ظرفیت در و دیوار مسجد به ویژه تابلو اعلانات جلب شد، مسجدنما متولد شد . ایده اولیه این بود: نمای مسجد باید معرفت زا باشد. موضوع هم شد: طرح
ورمزیار: فقط تا وقتی کرار توان دارد استقلال خوب بازی می کند
خوب بازی می کند اما بعد از آن با افت کرار دچار افت می شود. گلایه افشارزاده و سایر استقلالی ها این است که قلعه نویی از کسی مشورت نمی گیرد و به توصیه های کسی گوش نمی دهد. سرمربی استقلال هم در جواب می گوید مسوولیت فنی تیم با اوست پس نظرات خودش را هم اعمال می کند. من چند وقت پیش به این موضوع اشاره کردم اما دوستان از حرف من ناراحت شدند. شاهرخ بیانی در مصاحبه ای اعلام کرد جواب صادق ورمزیار
نراقی: مشکل استقلال مدیرش است نه سرمربی!
گیرد همه ناراحت می شویم اما واکنش هرکسی متفاوت است. یکی انتقاد می کند و یکی با کادرفنی تماس می گیرد و یکی سکوت می کند. به هرحال اخلاق هر آدمی با دیگری فرق دارد. چطور شد که شما تصمیم گرفتید به قلعه نویی زنگ بزنید؟ خیلی سال است که این کار را می کنم و به مربیان استقلال زنگ می زنم و نظرات را به آنها منتقل می کنم. استقلال باشگاه من است و روی آن حساسیت دارم. در تمام این سال ها هرکسی که سرمربی
علی قربانی: امسال کمترین حق نفت کسب یک جام است
دانید بیشتر بازی را در لیگ امسال نفت انجام داده و خود همین مساله نشان می دهد که بچه ها چه فشاری تحمل کردند. یعنی فکر می کنی در این 4 بازی باقی مانده بتوانید صدر از دست داده را دوباره پس بگیرید؟ بازی های سختی داریم و قطعا این برای همه تیم ها وجود دارد. با این حال اگر بچه ها بازی با پاختاکور را ببرند روحیه خودشان را دوباره به دست می آورند آن وقت این فرصت را داریم با توجه به بازی مستقیمی
فکری: الان زمان گفتن مشکلات کادرفنی نیست
بچه ها می شود. این حضور برای بازیکنان و کادرفنی پول شد یا فقط نمادین بود؟ افشارزاده مسایل را مطرح کرد و گفت به دلیل جابه جایی باشگاه که دچار تاخیر شد مشکلات مالی هم پیش آمد و حتی گفتند می خواستیم زودتر خدمت بازیکنان برسیم اما چون پول نبود شرمنده شدیم. البته آنها هم تلاش شان را می کنند اما دست خودشان نیست. اینکه در زمان باخت ها سر و کله هیات مدیره پیدا می شود نوشدارو بعد از مرگ
همان اول فصل دوست آقایان گفت می خواهند شما را دک کنند
آسیایی کسب می کرد. چرا مسوولان وزارت باید علی دایی را با این شرایط و این جایگاه رد کنند و به همین دلیل این همه ضرر و زیان بپردازند و پرسپولیس را به این روز بیندازند؟ به نظر من بحث این حرف ها نیست چون دوستان از همان اول علی آقا را نمی خواستند. چطور؟ شما نگاه کنید... آقایان حتی وقتی علی دایی می گفت فلان بازیکن را می خواهم و پول را برای جذب او بدهید دوستان تمایلی برای جذب
حجازی: استقلال به درد آنهایی می خورد که از آن پول درمی آورند
انتشار صحبت های مسوول کانون هواداران باشگاه استقلال درباره تجمع معترضان به حضور افشارزاده در دفتر سایت ناصر حجازی مقابل این باشگاه باعث دلخوری آتیلا حجازی شد. به ویژه آن بخش از حرف ها که گفته شده بود آنها را نمی شناسم و شاید برخی از آنها طرفداران حجازی و مجیدی باشند . آتیلا، شنیدی تعدادی از هواداران استقلال مقابل باشگاه تجمع کرده اند که چرا افشارزاده به دفتر سایت ناصر حجازی رفته است؟
نظری: قلعه نویی گفت این همه پای تو ایستادم حداقل حرمت من را نگه می داشتی
داشت یک اجازه ای می گرفتی و بعد می رفتی و گفت چرا رفتی که من گفتم در لیست شما نبودم. ایشان به من گفت چه کسی چنین حرفی زده در 5، 6 نفری که من می خواستم اسم تو هم بود و باورتان نمی شود که ایشان هنوز هم دلخور است و دوست دارم که یک روز برگردم و جبران کنم. این یعنی اگر قلعه نویی بماند و پیشنهاد بدهد تو از حالا اعلام کردی که قبول خواهی کرد؟ من استقلال را دوست دارم و حتما قبول می کنم و دوست
افراد سلامتی شان را کف کوچه و خیابان رها کردند/ مردم در سبد خانوار مبلغی برای سلامتی خود اختصاص دهند
برای اطلاع از سلامت کافی است و نیاز به آزمایش های غیر ضروری و پر هزینه نیست و با آن چکاب اولیه می توان به سلامتی پی برد. بحث دیگر بحث تحرک است، ورزش و تحرک چیزی است که در جامعه ما متاسفانه به آن بها داده نمی شود و به صورت یک تجمل در آمده است.ورزش فقط باشگاه رفتن نیست و استفاده از فضای پارکها در سطح استان می تواند ورزش باشد ، حداقل همه افراد جامعه به پیاده روی در داخل خیابان توجه کنند
اعتصاب لیدرهای استقلال واقعیت ندارد | جلسه با روشن،مدیریت افشارزاده را نشان داد
های استقلال را در فاصله 4 هفته مانده به پایان لیگ جمع کرد. از نظر ما این کار بسیار خوب بوده است. نقدی زاده در پایان خاطرنشان کرد: هوادار واقعی استقلال در فاصله 4 هفته مانده به پایان لیگ اگر از تیمش سهمیه می خواهد باید به ورزشگاه بیاید. حتی ما حاضریم بلیت را برای هواداران ارسال کنیم تا به ورزشگاه بیایند. حیف است استقلال با این همه افتخار فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور نداشته باشد. شما نگاه کنید به خاطر اینکه بحث ملی است برای بازی پرسپولیس 100 هزار نفر به ورزشگاه می روند.
انتقادهای سرمربی و عصبانیت شدید استقلالی ها
روز نو : بازیکنان استقلال از گلایه های امیر قلعه نویی به شدت عصبانی شده اند. به گزارش نامه نیوز، امیر قلعه نویی روز گذشته شاگردانش را جمع کرد و از عملکرد آنها خصوصا ملی پوشان گلایه کرد. قلعه نویی در بخشی از حرف هایش مدعی شد که بازیکنان آنقدر که لازم است با تعصب بازی نمی کنند و برای اینکه آنها را تحریک کند از جاسم کرار به عنوان بازیکنی که با همه وجود در زمین می دود نام
طهماسبی: در ایران مالیات بر قرارداد می گیرند
. چون 4 بازی و 12 امتیاز باقی مانده است ولی چشم امید خیلی از تیم ها به ما و بازی های پیش رویمان است، ما هم جوانمردانه بازی می کنیم. دیدار پیش رو برای آقای تارتار حساس تر از بازی استقلال و پرسپولیس است زیرا او یک سال در گسترش مربیگری کرده ولی ما کاری نداریم که نام حریفمان چیست و با تمام وجودمان بازی می کنیم. بازیکن صبا در مورد حضور همیشگی شان در رتبه هفتم تا نهمی جدول نظرش را این گونه بیان
رفع تعلیق محرومیت تماشاگران نفت مسجدسلیمان
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از رفع محرومیت تعلیقی تماشاگران این تیم از حضور در بازی های خانگی خبرداد. مسعود رضاییان در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: طی جلسه ای که روز دوشنبه در کمیته انضباطی فدراسیون داشتیم، درخصوص بازی مان با پرسپولیس و نفت تهران توضیحاتی ارائه دادیم و در آن جا اعلام کردیم که نهایت سعی و تلاش مان را می کنیم که تا آن جا که ممکن است معضلات و ناهنجاری های سکوها به ویژه
نجف نژاد: استقلال این بار هم به فروش نمی رود/ اولتیماتومی به قلعه نویی نداده ایم
نیست که بگوییم آن را می فروشیم و بعد بقیه مشکلات با خریدار جدید حل شود. رئیس فراکسیون ورزش مجلس افزود: برای استقلال و پرسپولیس هر کدام با 20،30 میلیون طرفدار اهلیت قبل از هر چیزی مهم تر است. الان قیمت گذاری 290 میلیارد تومان برای استقلال گران است. البته من می گویم اگر هزار میلیارد تومان هم قیمتش باشد باید این باشگاه را حتی به مبلغ 50 یا 100 میلیارد به کسی بفروشیم که مطمئن باشیم آن را خوب
چهره ها در شبکه های اجتماعی + تصاویر
شرمنداننده میگویند. یعنی به طور کامل طرف مقابل را شرمنده کرده و در معذوریت جبران قرار میدهی. البته پست های شرمنداننده صرفاً به چهره ها محدود نمیشود و همه اقشار از این پست ها میگذارند. ماجرای نرگس محمدی و گربه ای که خود را با اسپایدر من اشتباه گرفته بود و باعث شد نرگس جان و آن خانم خوب حسابی به دردسر بیافتند. واقعاً مانده ای چکارش کنی؟! گربه ای که انقدر دردسر درست کرده است را همین که به یک
ملی پوشان عاشق کی روش هستند
فدراسیون فوتبال که با کی روش برخورد داشته اند، می گویند او به شدت مغرور است. تو این موضوع را تایید می کنی؟ من به هیچ کدام از مدیران فوتبالی جسارت نمی کنم فقط یک جمله می گویم؛ اصلا و ابدا اینطور نیست. * و آخرین سوال. حسین فرکی در مصاحبه ای مدعی شده بازیکنان ملی پوش وقتی از اردو برمی گردند کمی زمان می برد که دوباره به شرایط خوبشان در باشگاه برگردند. از نظر تو این مساله درست است؟ بله، حسین آقا راست می گویند. البته این موضوع همیشگی نیست و فقط در بازی اولی که ما از اردو برگشته ایم همیشه نمی توانیم عملکرد خوبمان را داشته باشیم. اما برای بازی های بعد همه چیز به حالت اولیه برمی گردد. ...
دلیل سفر نژادفلاح به قطر
؟ شاید اگر موضوع برکناری برانکو مطرح نمی شد به قطر نمی رفتم اما بعد از اینکه این موضوع رسانه ای شد ترجیح دادم به دوحه بروم تا ضمن حضور در کنار بازیکنان به برانکو ضمانت کامل بدهم که از او حمایت کامل خواهیم کرد. درباره جلسه روز گذشته تان با وزیر ورزش و امیر خادم هم صحبت کنید. در آن جلسه که با حضور من، خادم، سیاسی، حسنی خو و وزیر ورزش و جوانان برگزار شد وزیر و خادم تاکید
شب نویسندگان ارمنی برگزار شد
مؤسسه ای که این مراسم را برگزار می کند، کتابخوانی دارد. این مراسم به مناسبت فرارسیدن 24 آوریل 1915 که مصادف است با یکصدمین سالگرد نسل کشی ارامنه در ترکیه عثمانی، برگزار می شود؛ خوشحالیم که در ایران نیز در کنار سی کشور دیگر، همزمان این مراسم برگزار می شود. حضور ادبیات ارمنی در زبان فارسی به قدمت حضور ارمنیان در ایران است وی افزود: ادبیات زبان ارمنی دامنه ای گسترده دارد و امروز
عنایتی: هنوز شانس قهرمانی داریم/ باید سهمیه آسیایی کسب کنیم
کرده اند واقعا ناراحتم و به دنبال شکایت از این نشریه هستم تا از این به بعد مصاحبه های خیالی از من چاپ نکنند. وی افزود: این صحبت هایی که از من منتشر شده نه در شان استقلال است و نه در شان من و از طرفی دیگر همه رضا عنایتی را می شناسند و می دانند که اهل اینطور حرف زدن نیست. در ضمن اخیرا افشارزاده به تمرین استقلال آمد و اگر گلایه و مطلبی هم بوده باشد در آنجا به او گفته شده و این گونه مطلب
علی دایی سکوتش را شکست
شما لباس استوک سیتی را خریده و پشت آن اسم خودتان را زده اید و با یک فردی عکس گرفته اید که ایجنت است نه مدیر باشگاه استوک سیتی! - لطفاً حرف هایم را عین آن چیزی که می گویم بنویسید و هیچ تغییری در آن ندهید. اولاً مخلص همه اهالی سالم و صادق رسانه هستم و خودتان می دانید من دوستان خوبی در رسانه ها دارم و همیشه هم گفته ام رسانه ها نقش زیادی در پیشرفت ورزش دارند، پس هر چه می گویم فقط برای یک عده
گلر اول استقلال از دو ستاره روی پیراهنش می گوید + عکس
بانک ورزش - دروازه بان اول استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام، به جای خالی استقلال در آسیا اشاره کرد و قول داد آبی پوشان سال بعد در این رقابت ها حضور داشته باشند. محسن فروزان نوشت: سلام به همه استقلالی های با غیرت و با تعصب. همون قدر که شما ناراحتید ما هم ناراحتیم. به شما حق میدم، هر انتقادی هم از هر کدوممون داشته باشید حق دارید ولی این رو مطمئن باشید که همه بازیکن ها و کادر فنی داریم با تمام
عبور از برانکو و جلسه با خادم خیلی راحت تکذیب می شود؛ آقای سیاسی تیر آخر را بزن!
تبدیل شده و پرسپولیس نه در لیگ برتر و نه در جام حذفی راه به جایی نبرده و شاهدیم که وضعیت پرسپولیس بعد از 26 هفته در لیگ برتر به چه شکل است. یک اتفاق عجیب در این بین رخ داده و آن هم صدرنشینی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در گروهی که شاید بتوان نام آن را گروه مرگ گذاشت است اما بعد از این اتفاق خوشایند باز هم شاهد وجود آرامش در پرسپولیس نبودیم و کشتی طوفان زده سرخ پوشان با رسیدن به موفقیت در
افشارزاده: نمی توان فقط یقه قلعه نویی را گرفت
بهرام افشارزاده همچنان از نتایج استقلال ناراضی است ولی سعی می کند خوش بینی اش را حفظ کند. او چندی قبل خبر از تمدید قرارداد امیر قلعه نویی داده و حرف قبلی اش را تکذیب کرده بود اما به هر حال استقلال باید به بخش خصوصی واگذار شود و این مدیران آینده هستند که در مورد کادر فنی تصمیم می گیرند. اظهارات افشارزاده را در ادامه می خوانید: * بازی با ملوان را چطور دیدید؟