همایش هفته سلامت در منطقه دهدز برگزار شد - پانا

پانا ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۵

همایش هفته سلامت در منطقه دهدز برگزار شد

خبرگزاری پانا: همایش هفته سلامت با حضور مسئولین آموزش و پرورش دهدز ، بخشدار ، ریاست و کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی دهدز و اعضای شورای شهر دهدز با تقدیر از فعالان حوزه سلامت در آموزشگاه شبانه روزی حضرت نرگس (س) برگزار شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)