"ایران یک کشتی آمریکایی را توقیف کرد" - اقتصاد آنلاین

اقتصاد آنلاین ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۳

"ایران یک کشتی آمریکایی را توقیف کرد"

شبکه سعودی العربیه مدعی شد که ایران یک کشتی باری آمریکایی را با 34 خدمه توقیف کرد، این در حالی است که وزارت دفاع ایالات متحده تاکید کرد این کشتی با پرچم آمریکا نبوده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)