عطار اشرفی: هیچکس جرات برکناری من را ندارد/ تا وقتی مرادی هست پایم را به فدراسیون نخواهم گذاشت - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۰:۱۰

عطار اشرفی: هیچکس جرات برکناری من را ندارد/ تا وقتی مرادی هست پایم را به ...

مهدی عطار اشرفی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، با انتقاد از فضای موجود در فدراسیون وزنه برداری و تصمیمات یک نفره گفت: با توجه به وضع موجود دیگر علاقه ای به شرکت در جلسات شورا ندارم؛ استعفا نکرده ام و هیچ کس جرأت برکناری من را ندارد، اما وقتی فضا با مرام من سازگار نیست، علاقه ای به شرکت در جلسات ندارم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)