انتقال آب خیانت به ایران است - روزنامه ابتکار

روزنامه ابتکار ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۰:۳۳

انتقال آب خیانت به ایران است

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه روز به روز مرگ شادگان، خرمشهر، آبادان، اهواز، سوسنگرد و حتی شهرهای شمالی این استان را می بینیم. دولت باید فکری برای خوزستان کند. امیدواریم که در دولت تدبیر و امید هر آنچه که دولت گذشته به بار آورده است را درمان کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)