درگیری بازیکن سابق سرخابی با صاحب سوپرمارکت - برترین ها

برترین ها ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۰

درگیری بازیکن سابق سرخابی با صاحب سوپرمارکت

وبسایت نود: بدهی به یک سوپرمارکت برای یکی از بازیکنان سرشناس فوتبال ایران که سابقه بازی در دو تیم استقلال و پرسپولیس را دارد، باعث دردسر شده است. این بازیکن در حال حاضر بازیکن یک تیم لیگ برتری هم هست، دیروز با فروشنده سوپرمارکتی در غرب تهران به شدت درگیر شد. ظاهرا خریدهای نسیه ای بازیکن از سوپرمارکت و اینکه فروشنده طرفدار یکی از دو تیم سرخابی بوده باعث سواستفاده بازیکن شده است. درگیری به حدی بود که کار داشت به کلانتری و 110 می کشید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)