مارسلو: در گل سوم بارسلونا من مقصر بودم - برترین ها

برترین ها ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۸:۲۳

مارسلو: در گل سوم بارسلونا من مقصر بودم

خبرگزاری تسنیم: مارسلو دفاع چپ برزیلی رئال مادرید پس از شکست 3 بر 2 تیمش در خانه برابر بارسلونا که گل سوم آن را در دقیقه دوم وقت های تلف شده نیمه دوم دریافت کرد، خودش را سرزنش کرد. او گفت: توجه نکردن به جزئیات برای ما گران تمام شد. شاید من به خاطر کنترل نکردن سرخی روبرتو مقصر باشم. شاید اگر او را با خطا متوقف کرده بودم گلی به ثمر نمی رسید. چیزی که من می گویم این است که مارسلو در این بازی تنها مقصر نیست. این اتفاق می توانست برای هر کسی رخ دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)