کاهش 30 درصدی نفتگاز نیروگاهی در منطقه اراک - شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران

کاهش 30 درصدی نفتگاز نیروگاهی در منطقه اراک

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اراک تصریح کرد: مصرف نفتگاز نیروگاهی این منطقه در سه ماه نخست امسال با 10 میلیون و 745 هزار لیتر کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل ( 42 میلیون و 237 هزار لیتر) به 31 میلیون و 492 هزار لیتر رسیدکه از کاهش 30 درصدی مصرف آن در بخش نیروگاهی حکایت دارد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی، کرامت ویس کرمی دلیل این کاهش مصرف در بخش نیروگاهی را تغییر سوخت نیروگاهها و استفاده آنها از گاز طبیعی عنوان کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)