تهرانی ها دیشب 1000 واحد خون اهدا کردند - دولت بهار

دولت بهار ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۲۱:۴۷

تهرانی ها دیشب 1000 واحد خون اهدا کردند

پایتخت نشینان با ثبت بیش از یکهزار اهدای خون در اولین شب قدر بخشی از کمبود ذخایر خونی تهران را جبران کردند. به گزارش ایسنا ، یکشنبه چهاردهم تیر 1394 مصادف با اولین شب قدر بیش از یکهزار نفر با هدف کمک به همنوع و اهدای زندگی به بیماران، به مراکز اهدای خون استان تهران مراجعه کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)