نیمکت نشینی دوباره اومانیا در بازی کاستاریکا - دولت بهار

دولت بهار ۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۵

نیمکت نشینی دوباره اومانیا در بازی کاستاریکا

تسنیم نوشت: تیم ملی کاستاریکا در دومین دیدار خود در رقابت های جام ملت های آمریکای شمالی (گلدکاپ) بامداد امروز به وقت تهران به مصاف تیم السالوادور رفت و در حالی که تا دقیقه 90 از حریف خود پیش بود، گل تساوی را دریافت کرد تا صعودش از مرحله گروهی به روز آخر کشیده شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)