گروه کر فیلارمونیک ایران روی صحنه می رود - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۴

گروه کر فیلارمونیک ایران روی صحنه می رود

به گزارش خبرگزاری فارس ، اولین بخش این کنسرت، اجرای 6 قسمت از رکوئیم موتسارت به یاد گورگن موسسیان است و در ادامه برنامه، مس سی بمل ماژور از موتسارت و همچنین اجراهای قطعات محلی و کلاسیک به صورت سولو و دوئت اجرا خواهد شد. از دیگر برنامه های این کنسرت، معرفی استعدادهای درخشان موسیقی است که از این پس در هر کنسرت این گروه به مخاطبان ارائه خواهد شد و بعد از آن نیز چند قطعه از هنرمند معرفی شده برای تماشاگران اجرا می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)