شاهزاده عربستانی ایران را تهدید کرد - هدانا

هدانا ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۴:۵۳

شاهزاده عربستانی ایران را تهدید کرد

کمتر از یک هفته از توافق هسته ای میان ایران و گروه 5+1 می گذرد، که اولین انتقاد علنی عمومی از این توافق را یکی از اعضای خاندان پادشاه سعودی به نام بندر بن سلطان انجام داده است. به گزارش تابناک ، بندر بن سلطان در یادداشتی در روزنامه الکترونیکی ایلاف ، توافق هسته ای اوباما با ایران را کپی برابر با اصل توافق بیل کلینتون با کره شمالی دانست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)